Gå til innhold

Kraftig tilbakefall; gi opp?

Anbefalte innlegg

Gjest germimate
Skrevet

En uke, pga humørsvingninger og voksende usikkerhet, har ødelagt for to mndr med fremgang føler jeg.

Er slike tilbakefall normalt/greit, eller kan jeg bare gi opp for godt?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BrightHope

3

• frosken

2

• mariaflyfly

2

• Colette

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Er slike tilbakefall normalt/greit, eller kan jeg bare gi opp for godt?''

Du kan naturligvis bare gi opp for godt nå.

Gjest germimate
Skrevet

''Er slike tilbakefall normalt/greit, eller kan jeg bare gi opp for godt?''

Du kan naturligvis bare gi opp for godt nå.

Ok.

Takk for svar.

Skrevet

Hadde ikke du begynt med hormonpille denne uka? Mange, også de som ikke har vært i nærheten av psykdom i sitt liv, opplever at den påvirker humøret.

Synes ikke du skal gi opp noe som helst før en god stund etter at du har sluttet med den.

Skrevet

Herregud, er det mulig? Hvilken svar forventer du egentlig å få??

Gjest germimate
Skrevet

Herregud, er det mulig? Hvilken svar forventer du egentlig å få??

Jeg forventer ikke å få svar i hele tatt, fra noen. Jeg stilte et seriøst spørsmål, og du kan la være å lese og svare hvis du ikke har noe seriøst å bidra med!

Jeg må få lov til å stille seriøse spørsmål her jeg som alle andre, uten å måtte forholde meg til slike useriøse og spydige svar som det du kommer med.

Gjest germimate
Skrevet

Hadde ikke du begynt med hormonpille denne uka? Mange, også de som ikke har vært i nærheten av psykdom i sitt liv, opplever at den påvirker humøret.

Synes ikke du skal gi opp noe som helst før en god stund etter at du har sluttet med den.

Takk for råd.

Skrevet

Hvis det er slik at du har begynt med hormonpille som laban sier, så kan det være årsaken. Hormonpillen er et slags prevansjonsmiddel? Kjenner ei som begynte med P-sprøyte, og hadde det veldig tøft de tre månedene før virkningen avtok. Uansett hva det er, så kan hormoner påvirke deg psykisk på en eller annen måte, og det er ikke lett!

Du skal selvfølgelig ikke gi opp!!! Oppsøk hjelp heller!

Gjest germimate
Skrevet

Hvis det er slik at du har begynt med hormonpille som laban sier, så kan det være årsaken. Hormonpillen er et slags prevansjonsmiddel? Kjenner ei som begynte med P-sprøyte, og hadde det veldig tøft de tre månedene før virkningen avtok. Uansett hva det er, så kan hormoner påvirke deg psykisk på en eller annen måte, og det er ikke lett!

Du skal selvfølgelig ikke gi opp!!! Oppsøk hjelp heller!

Takk for svar.

Skrevet

Takk for svar.

Kan du sjekke ut om det er noe som kan lette symptomene for deg?

Skrevet

Jeg forventer ikke å få svar i hele tatt, fra noen. Jeg stilte et seriøst spørsmål, og du kan la være å lese og svare hvis du ikke har noe seriøst å bidra med!

Jeg må få lov til å stille seriøse spørsmål her jeg som alle andre, uten å måtte forholde meg til slike useriøse og spydige svar som det du kommer med.

Unnskyld meg, men av og til kan man ikke bare ta i folk med silkehansker..

Du har barn og så spør du på ramme alvor om du bare skal gi opp??

Skrevet

Unnskyld meg, men av og til kan man ikke bare ta i folk med silkehansker..

Du har barn og så spør du på ramme alvor om du bare skal gi opp??

Du kan faktisk ikke komme her og si at mitt svar til deg ikke er seriøst det var det 100%.. Beklager hvis jeg ikke oppfattet ditt spørsmål som seriøst. Syntes bare det var litt for utrolig..

Skrevet

Skulle alle mennesker ha gitt opp når de møter en liten eller stor hindring hadde det jammen ikke vært mange mennesker igjen på jorda..

Skrevet

Slike tilbakefall er vel "normalt" vil jeg tru. Du har begynt med pillen og de i seg selv kan gi humørsvingninger. Når en i tillegg svinger til vanlig, kan det kjennes uholdbart.

Men - hold ut, det bør vel bli bedre etterhvert. Kanskje det vil ta litt tid... Gi det litt mer av det, tid altså.

Jeg svinger daglig - uten noen hormonpille(Bipolar) så trur jeg vet åssen du har det...dessverre..

Håper det blir bedre snart..veldig snart !

Skrevet

Skulle alle mennesker ha gitt opp når de møter en liten eller stor hindring hadde det jammen ikke vært mange mennesker igjen på jorda..

Det ligger ofte alltid noe bak de store hindringene, vet du. Noen gir opp fordi de har prøvd å vært sterk lenge, men til slutt sier det stopp. Tror ikke du har vært der selv jeg, heldigvis!

Gjest germimate
Skrevet

Det ligger ofte alltid noe bak de store hindringene, vet du. Noen gir opp fordi de har prøvd å vært sterk lenge, men til slutt sier det stopp. Tror ikke du har vært der selv jeg, heldigvis!

Nettopp! Noen ganger har man bare prøvd for mye og for lenge. Jeg tillater ikke meg selv flere tilbakefall, det har vært for mange av dem tidligere.

Skrevet

Du må ikke gi opp, alle svinger mer eller mindre.

Gjest Sikker derfor
Skrevet

''En uke, pga humørsvingninger og voksende usikkerhet, har ødelagt for to mndr med fremgang føler jeg''

Det er nok fordi du ikke har fått den ønskede responsen fra Nhd som du streber etter. Nå har du vært på han som en igle med oppfølgingsspørsmål en god stund, uten å få det som du vil. Da raser din verden sammen og du skal skrike deg til oppmerksomhet.

Samme mønsteret som alltid.

Gjest germimate
Skrevet

''En uke, pga humørsvingninger og voksende usikkerhet, har ødelagt for to mndr med fremgang føler jeg''

Det er nok fordi du ikke har fått den ønskede responsen fra Nhd som du streber etter. Nå har du vært på han som en igle med oppfølgingsspørsmål en god stund, uten å få det som du vil. Da raser din verden sammen og du skal skrike deg til oppmerksomhet.

Samme mønsteret som alltid.

Her tar du grundig feil!

Gjest Sikkert derfor
Skrevet

Her tar du grundig feil!

Det gjør jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...