Gå til innhold

Er så vanskelig nå

Anbefalte innlegg

Gjest kakkaodue
Skrevet

Jeg sliter veldig nå. Jeg har hatt time med psykiateren min i dag. Det gikk vel egentlig greit, men han tar aldri opp spørsmålet om jeg skal begynne med noe arbeidstrening igjen, Hadde de gjort det hvis jeg åpenbart var for frisk til å leve resten av livet på trygd?, tar psykiaterne her noe av ansvaret for å oppmuntre folk til å få seg en jobb?. Jeg med min dårlige selvtillit tør ikke nevne jobb en gang fordi jeg ikke tror jeg greier det. Men kanskje vet vi vel begge langt inne at det ikke kommer til å gå. Jeg er et nervevrak rett og slett. Men det er et svært kjedelig liv da, å ikke få til å utrette noe i samfunnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...