Gå til innhold

føler meg til bry

Anbefalte innlegg

Gjest virr varr
Skrevet

Er det noe vits i å bruke så mange ressurser på å hjelpe en som alikevell kommer til å være uføretrygdet resten av sitt liv?. hvordan tenker egentlig psykiatrien?, er livskvaliteten til et menneske viktigst, eller er det samfunnet som kanskje trenger den personen som er det viktige.

Jeg bare lurer, selv føler jeg meg veldig til bry for samfunnet. Men kanskje burde jeg tenke mer på meg selv nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke NAV/staten som vet hvilken verdi et menneske har. De er bare en del av vårt velferdssystem. Hva du gjør som menneske vet du selv i ditt eget og i andres hjerte

Gjest germimate
Skrevet

Det er ikke NAV/staten som vet hvilken verdi et menneske har. De er bare en del av vårt velferdssystem. Hva du gjør som menneske vet du selv i ditt eget og i andres hjerte

Det var et nydelig svar :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er livskvaliteten til pasient og familie som er det viktige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...