Gjest virr varr Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Er det noe vits i å bruke så mange ressurser på å hjelpe en som alikevell kommer til å være uføretrygdet resten av sitt liv?. hvordan tenker egentlig psykiatrien?, er livskvaliteten til et menneske viktigst, eller er det samfunnet som kanskje trenger den personen som er det viktige. Jeg bare lurer, selv føler jeg meg veldig til bry for samfunnet. Men kanskje burde jeg tenke mer på meg selv nå. 0 Siter
rose23 Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Det er ikke NAV/staten som vet hvilken verdi et menneske har. De er bare en del av vårt velferdssystem. Hva du gjør som menneske vet du selv i ditt eget og i andres hjerte 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Det er ikke NAV/staten som vet hvilken verdi et menneske har. De er bare en del av vårt velferdssystem. Hva du gjør som menneske vet du selv i ditt eget og i andres hjerte Det var et nydelig svar 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 Det er livskvaliteten til pasient og familie som er det viktige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.