Gjest bølger Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Sikkert rett det, men det gjør deg ikke til en løgner fordet. Jeg prøvde å forsvare meg når jeg fikk svaret fra NHD, men forstår hva han ville frem til. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Ja, enig i det. Som når jeg snakker om meg (eller saumfarer tråder på DOL og leter etter narsissimekunnskap på nett, men det handler jo i grunn om meg det også). Vi er nok selvopptatte vi mennesker. Mer enn vi liker å innrømme. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 Hei! Jeg vet ikke om det er vanlig. Men man kan ikke hjelpes hvis man lyver! Hvis jeg er i tvil om jeg så godt som mulig fikk frem sannheten i en sak skriver jeg mail til min psykiater der jeg redegjør for at det fins en annen side og at en opplevelse selv om den er forsøkt så best som mulig å bli gjengitt objektivt er min. Men nettopp fordi jeg er redd for å skrive/si noe feil hender det jeg må komme med tilleggsinformasjon slik at nettopp man unngår løgn og uærlighet. Man kan nok kun få hjelp når man legger alle kort på bordet (hvis du skjønner hva det betyr?) Det betyr å si alt, også det som gjør at man blir kraftig irettesatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.