Madelenemie Skrevet 17. november 2012 Skrevet 17. november 2012 Hei! Hvis du vil lære mer om autisme hos kvinner og jenter bør du gå å høre psykiater Svenny Kopp 4 desember i Trondheim. http://www.autismeenheten.no/generelt/konferanse-jenter-kvinner-og-nevrospykiatriske-vansker Jeg har vært og hørt henne for jeg tror ca 3-4 år siden i Oslo. Jeg snakket med henne også. Men jeg vil ikke si hva hun sa for det var nokså merkelig. Uansett kunne det være en ide at flere psykiater hevet sin kompetanse for kvinners del, det er nemlig ganske meningsløst og urettferdig at kvinner ofte ikke får hjelp og svar på hva som er vanskelig, de får vist nok andre diagnoser og ikke vet jeg hvilken. Den er slett ikke sikkert det er noen egentlig forskjell på kvinner og menn med autisme, men menn blir oppdaget. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. november 2012 Skrevet 18. november 2012 Vi sender folk dit. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. november 2012 Forfatter Skrevet 18. november 2012 Vi sender folk dit. Hei! Okey, fint :-) Men hadde vært fint om du dro selv forstår du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.