Gå til innhold

Kjøpe innebygd oppvaskmaskin på Ikea?


Gjest har noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest har noen erfaringer?

Jeg skal fornye kjøkkenet, og min gamle oppvaskmaskinen er kaputt.

Lurer på å kjøpe oppvaskmaskin på Ikea, som er innebygd.

Jeg lurer på flere ting:

Er dette gode maskiner? Er det god nok luftsirkulering til at det er trygt? Hvordan er servicen på Ikea hvis feil skulle oppstå med maskinen?

Hvis man skal reparerere innebygde maskiner, er det da vanskeligere enn løse? Man må jo kanskje ta dem ut av skapet de står i?

Sist men ikke minst: Kan man skifte dekselet utenpå dersom man skifter kjøkkenfronter igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • alida

    6

  • Mrs D

    4

  • Lillemus

    3

  • Katt-ja

    2

Mest aktive i denne tråden

En jeg kjenner jobber som hvitevaresjef i et firma. Da jeg kjøpte nytt Ikeakjøkken anbefalte hun meg å holde meg langt unna Ikea sin oppvaskmaskin, komfyr og keramikktopp... Den gangen førte de Whirlpool, så det gjaldt dette merket. Hun anbefalte meg derimot å kjøpe Whirlpool mikrobølgeovn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner jobber som hvitevaresjef i et firma. Da jeg kjøpte nytt Ikeakjøkken anbefalte hun meg å holde meg langt unna Ikea sin oppvaskmaskin, komfyr og keramikktopp... Den gangen førte de Whirlpool, så det gjaldt dette merket. Hun anbefalte meg derimot å kjøpe Whirlpool mikrobølgeovn!

Det samme har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikealady