Gå til innhold

Kjøpe innebygd oppvaskmaskin på Ikea?


Gjest har noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • alida

    6

  • Mrs D

    4

  • Lillemus

    3

  • Katt-ja

    2

Mest aktive i denne tråden

Ja helt enig :D Kanskje også nevne som sagt dine egne handleopplevelser og at vi fra August 2012 fikk NYE maskiner også :D

Hjelper ikke meg at dere fikk nye oppvaskmaskiner i 2012. Da jeg handlet min var argumentasjonen at de var heelt fantastiske, da var min oppvaskmaskin det siste nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Dette var ett glimrende spørsmål. Jo den artikkelen lenger under her er fra 2011. Vi fikk inn nye maskiner i august. De er mye bedre enn de fra før og har flere funksjoner pluss at dem er rimelige og energimerket. Ta en titt innom og se dem. Man skal ikke ALLTID tro på hva en hører. La oss si at 6/10 kunder vi får som kjøper kjøkken og hvitevarer hos oss, sier at de har blitt advart og fortalt om å IKKE kjøpe hvitevarer hos oss og har likevel gjort det. Meg selv var innom en annen kjøkkenforhandler og jeg gikk rett inn der og spurte pris for kjøkken pluss hvitvare og nevnte IKEA. Oi, det var Huff å ikke bra og vi solgte baaare fjon... Jeg spurte henne hvordan hun visste dette og hun sa bare nølende at jo, ho hadde bare HØRT det... Så ikke døm etter koveret og ha i fokus HVORFOR IKEA finnes idag. Hva som er konseptet og hva dem bidrar med. Målet er jo å gjøre det mulig for alle der ute å kunne ha ett greit hjem. Da til en grei pris på varene. Men ikke for ENHVER pris. Test det ut selv og dør deretter. Tenk hvor mange hvitevarer vi selger daglig? Tenk på andre plasser og spør deg selv om du tror at ALLE absolutt ALLE som blir solgt en annen plass ikke av og til kan hende har en feil i systemet. Det skjer overalt. Grunnen til at vi selger dem rimeligere som andre tilsvarende rundt fordi er at IKEA har en avtale med sine leverandører. Kan du TENKE deg hvor mye leverandør/produsent i italia ville ha tapt hvis IKEA byttet til en dyrere produsent? Alle våre hvitevarer er fra Elektrolux eller Whirlpool. Test dem og dør deretter. Men hvis du selv ønsker å betale MER for samme funksjoner og merke på fronten, så be my guest. Alle etter eget ønske selvsagt. Lykke til med kjøkken fornyingen og håper du får det kjøkkenet du ønsker deg og at du ikke må betale så altfor MYE :D

Klart firma i Italia vil tape om IKEA bytter produsent, men det er en fare de fleste produksjonsfabrikker lever med- og IKEA er et transnasjonalt selskap som stadig bytter leverandører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mikro fra IKEA så er det Whirlpool :D

Mikroen er jeg VELDIg fornøyd med. Bortsett fra en ting. Har den plassert over stekeovnen, og siden den åpner nedover og ikke til sides, så har jeg problemer med å nå helt innerst når jeg skal gjøre den ren. Er lav, og må derfor stå på en stol. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den stort sett hver dag :)

Brød er alltid oppdelt i skiver og lagt i fryseren, så når vi tar opp brødskiver til tining til matpakka på skole/jobb, så tines skivene i mikroen i ca 50 sekunder.

Mellomstejenta lager seg innimellom havgregrøt til frokost før skolen, og lager den fort i mikroen.

Ca en kveld pr uke lager ungene mikropopcorn.

Jeg tiner også alltid f.eks. kyllingfileter i mikroen før jeg lager middag av dem.

Vi bruker altså mikrobølgeovnen hyppig, og jeg skjønner liksom ikke hvordan vi skulle greid oss uten den ;)

Hvorfor tiner dere brødskivene til matpakka? Her er et godt tips: Vi har brødskiver i fryseren, om morgenen tar vi opp de vi trenger til matpakke og legger på smør og pålegg, og har de i matboksen. Da holder de seg kjølig av seg selv, og er tint og akkurat passe til lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tiner dere brødskivene til matpakka? Her er et godt tips: Vi har brødskiver i fryseren, om morgenen tar vi opp de vi trenger til matpakke og legger på smør og pålegg, og har de i matboksen. Da holder de seg kjølig av seg selv, og er tint og akkurat passe til lunsj!

Det må jeg prøve imorgen :) Var redd skivene ble vasne av å la dem tine i matboksen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jeg prøve imorgen :) Var redd skivene ble vasne av å la dem tine i matboksen....

''Var redd skivene ble vasne av å la dem tine i matboksen....

''

De blir nok mer vasne av å tines i mikro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Var redd skivene ble vasne av å la dem tine i matboksen....

''

De blir nok mer vasne av å tines i mikro.

Ikke opplevd at de blir vasne her, men skal prøve uten mikro også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...