Gjest angrygirl81 Skrevet 18. november 2012 Skrevet 18. november 2012 Hei bare lurer på om noen har brukt aat vakt, og om hvor alvorlig depresjon o.l må være for å få komme i kontakt med aat vakt i helger. Vet jeg må via legevakt, men hva sier jeg og hvordan går jeg fram?? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. november 2012 Skrevet 18. november 2012 Ambulant akutt tjeneste? Du må nok være suicidal, eller si at du er det. Holder ikke å bare være nedfor og fortvilet. 0 Siter
Gjest angrygirl81 Skrevet 18. november 2012 Skrevet 18. november 2012 Ambulant akutt tjeneste? Du må nok være suicidal, eller si at du er det. Holder ikke å bare være nedfor og fortvilet. aha,det var det jeg lurte på ser du;) er jo fortvilet, deprimert, selvmordstanker og ønsker å skade meg selv, men samtidig ønsker jeg å klare å holde meg borte fra det.. er så fortvila fordi jeg blir så sint for alt, eller ikke sint... rasende... det er så vondt,å se hvordan dette går ut over mann og barn:( Har bedt legen om å få tarte på medisiner igjen, g legen sa ja for ei uke siden, men intet har skjedd:( fortvilende:( 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. november 2012 Skrevet 18. november 2012 aha,det var det jeg lurte på ser du;) er jo fortvilet, deprimert, selvmordstanker og ønsker å skade meg selv, men samtidig ønsker jeg å klare å holde meg borte fra det.. er så fortvila fordi jeg blir så sint for alt, eller ikke sint... rasende... det er så vondt,å se hvordan dette går ut over mann og barn:( Har bedt legen om å få tarte på medisiner igjen, g legen sa ja for ei uke siden, men intet har skjedd:( fortvilende:( Det er vel derfor man ber om hjelp, til å la være..! Ta kontakt med dem med en gang, du! Kanskje de kan hjelpe deg med fortgang i medisinoppstart også. Jeg har selv fått AP på legevakten/psykakutten. 0 Siter
Gjest angrygirl81 Skrevet 18. november 2012 Skrevet 18. november 2012 Det er vel derfor man ber om hjelp, til å la være..! Ta kontakt med dem med en gang, du! Kanskje de kan hjelpe deg med fortgang i medisinoppstart også. Jeg har selv fått AP på legevakten/psykakutten. ja det er jo sant, men så er det samvittigheten min som holder igjen og, bør jeg? trenger jeg virkelig? er det så akutt? osv Hadde det vart noen andre i mine sko så hadde jeg ikke nølt med å si de måtte kontakte, men samtidig når det er meg.. Så tenker jeg og at jeg burde men samtidig så er jeg redd for ikke å få slippe til osv.. Men jo... Jeg tror jeg skal prøve;) takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.