Gå til innhold

Har lyst til å avbestille timen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle egentlig ikke til psykologen før til våren, men ringte og fikk time i morgen for jeg følte jeg trengte hjelp til å mestre reaksjonene mine.

Nå føler jeg meg bra. Ser på reaksjonene mine som en bagatell. Har synes det har vært greit å gå til psykologen, men nå gruer jeg meg. Han tror sikkert det er noe alvorlig siden jeg bestilte time før. Jeg føler meg dum nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg utskrift fra noen av trådene du har startet på dol på dager du har hatt det vanskelig.

Gjest angrygirl81
Skrevet

Kjenner til det. Har selv hatt det sånn, men syns ikke du skal avbestille timen, syns heller du skal fortelle nettopp det du skrev her.. :) vet det er vondt,og vanskelig, men tror heller ikke det hjelper å avbestille timen, og tror du vil angre på det..

Klem til deg:)

Gjest germimate
Skrevet

Jeg vet hvor vanskelig det er å ta opp vanskelige ting når man har det bra - det er lettere når man er midt oppi det/ikke har det bra.

Tross dette er det veldig viktig for din egen del at du nå ikke avbestiller timen, men hopper i det. Du har mye å vinne på det, og det er et stort skritt i riktig retning.

Skrevet

Ta med deg utskrift fra noen av trådene du har startet på dol på dager du har hatt det vanskelig.

Ja. Men jeg er redd noen leser det hvis jeg skriver det ut.

Skrevet

Jeg kopierte det ene innlegget lagret det i word med passord. Tenkte å legge det som kladd på mailen min og hente det ut når jeg er hos psykologen. Men når jeg leser det får jeg angst for å vise det.

Skrevet

Jeg kopierte det ene innlegget lagret det i word med passord. Tenkte å legge det som kladd på mailen min og hente det ut når jeg er hos psykologen. Men når jeg leser det får jeg angst for å vise det.

Du kan kopiere ting du har skrevet inn i et word-dokument og så printe det ut og gi det til psykologen. Dette er viktig - du trenger hjelp til å finne ut av hvordan bli mer stabil.

Skrevet

Du kan kopiere ting du har skrevet inn i et word-dokument og så printe det ut og gi det til psykologen. Dette er viktig - du trenger hjelp til å finne ut av hvordan bli mer stabil.

Jeg holder på å kopierer og legger det inn i word. Men istedenfor å printe det ut, legger jeg det på kladd på mailen (jeg har webmail) og skriver det ut hos psykologen. Våger ikke å gå med et ark med så sensitive informasjon i vesken.

Utfordringen er å våge å vise det.

Skrevet

Jeg holder på å kopierer og legger det inn i word. Men istedenfor å printe det ut, legger jeg det på kladd på mailen (jeg har webmail) og skriver det ut hos psykologen. Våger ikke å gå med et ark med så sensitive informasjon i vesken.

Utfordringen er å våge å vise det.

Bare gjør det :) Lykke til!

Skrevet

Bare gjør det :) Lykke til!

Takk for det. Men jeg er redd hva han kommer til å tenke om meg. Er kvalm og uvel nå.

Gjest germimate
Skrevet

Takk for det. Men jeg er redd hva han kommer til å tenke om meg. Er kvalm og uvel nå.

Psykologen din er profesjonell. Kanskje kommer han til å sette pris på at du åpner opp denne døra også, for da gir du han mulighet til å

hjelpe deg. Og det er jo jobben hans. Du er helt sikkert ikke den eneste han har møtt med slike vansker :)

Gjør noe godt og verdifullt for deg selv og åpne denne døren for han.

Jeg skal tenke på deg i morgen :) Masse lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...