Gå til innhold

Lider av depresjon.. Tror jeg..

Anbefalte innlegg

Gjest sieamane
Skrevet

I 3år nå har jeg hatt det helt forferdelig... Fraværet på skolen stiger, konsentrasjonen min er borte vekk og jeg klarer ikke fokusere eller tenke... Jeg har snakket med lege og både de og skole mener jeg burde oppsøke psykolog, da de tror jeg lider av depresjon.. De tror det har med att jeg reagerer ganske sent på min farfars død for 5år siden og att jeg burde snakke med noen om det.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre.. Selvmordstanker har jeg hatt myee av også men jeg er for feig til og ta mitt eget liv med tanke på mamma og familie. Hva burde jeg gjøre?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen din og be om henvisning til psykolog slik de andre råder deg til. Hvorfor vil du ikke høre på dem?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du burde få antidepressiva OG samtaler. Du er deprimert.

Det kan skyldes din bestefars død, men det er like sannsynlig at det ikke gjør det - at bet "bare" er en depresjon. Det er oftest det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...