Gjest monjanse Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Jeg går annenhver dag med 5 milligram, og annenhver dag med 10 milligram abilify. Jeg går på abilify mot tanker og uro og kaos i hodet. Hva kan skje om jeg slutter brått på abilifyen? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Du kan få tanker, uro og kaos i hodet hvis du slutter brått. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Hvis du skal slutte, hva er den svært gode grunnen til at du ikke kan ta deg tid til nedtrapping? 0 Siter
Gjest monjanse Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Hvis du skal slutte, hva er den svært gode grunnen til at du ikke kan ta deg tid til nedtrapping? det er fordi jeg trenger dem ikke mere. derfor vil jeg slutte brått. og desutten gir de meg uregelmessig hjertebank og tretthet. 0 Siter
bibben Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 det er fordi jeg trenger dem ikke mere. derfor vil jeg slutte brått. og desutten gir de meg uregelmessig hjertebank og tretthet. Bråseponering av AP: Hjertebank, angst, kvalme, oppkast, søvnløshet, tankespinn og paranoiditet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Bråseponering av AP: Hjertebank, angst, kvalme, oppkast, søvnløshet, tankespinn og paranoiditet. ''Hjertebank, angst, kvalme, oppkast, søvnløshet, tankespinn og paranoiditet.'' Kan friske folk og få dette, en frisk person som tar ap en stund for så å slutte? 0 Siter
Gjest monjanse Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Bråseponering av AP: Hjertebank, angst, kvalme, oppkast, søvnløshet, tankespinn og paranoiditet. Går hjertebanken over av seg selv etter hvert etter abilifyslutt? 0 Siter
bibben Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Går hjertebanken over av seg selv etter hvert etter abilifyslutt? Det går over, heldigvis. Med din dose tenker jeg at det kommer til å gå ganske greit. Men som NHD skriver er nok det beste en liten nedtrapping på noen dager... Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.