Gjest spørsmål her Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Har fått diagnosen bipolar lidelse ( 2 tror jeg).. Bruker Lamictal. Men lurer på om det er normalt ved bipolar lidelse å svinge litt i humør i løpet av ei uke. F.eks veldig glad, optimistisk og full av energi for så å føle seg irritabel, pessimistisk og tom andre dager..? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Det er ikke uvanlig for bipolare. Det er heller ikke uvanlig for friske. 0 Siter
Gjest spørsmål her Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Spurte kanskje litt klønete, men jeg lurer på om disse svigningene i humør sannsynligvis kommer av at jeg har bipolar lidelse..? Takknemlig for svar:-) 0 Siter
Gjest spørsmål her Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Det er ikke uvanlig for bipolare. Det er heller ikke uvanlig for friske. ok:-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Spurte kanskje litt klønete, men jeg lurer på om disse svigningene i humør sannsynligvis kommer av at jeg har bipolar lidelse..? Takknemlig for svar:-) Kanskje ..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.