Gå til innhold

sex med ob

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! for noen helger siden ble jeg litt for full en kveld ute på byen.. noe som resulterte i at jeg hadde sex med en kompis. jeg husker ikke helt om jeg tok ut oben før jeg dro på byen (jeg var egentlig nesten ferdig med menstrasjonen) eller om jeg hadde sex med oben i. det eneste jeg vet er at underveies når jeg var en tur på toalettet var den borte. neste dag våknet jeg i all panikk om hvor denne befant seg... er det mulig at oben kan ha blitt presset videre inn i sjeden eller i livmoren? jeg har ikke fått feber eller noe liknende symptoner i etterkant, og jeg greier heller ikke å kjenne noe til den når jeg kjenner etter. er det ikke slik at jeg ville kjent den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den vil ikke forsvinne inn i deg, og hadde du fortsatt hatt den i deg så ville det sannsynligvis luktet skikkelig ille av underlivet ditt.

Så dersom det ikke lukter og du har kjent godt etter så ville jeg slått meg til ro med at den er ute :-)

Er du fortsatt bekymret kan du jo ta en tur til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...