Gjest poncho Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Var ærlig og det var tøft, men det er jo ingenting å gjøre med det likevel. Har ny time til våren. Kunne få time tidligere for å snakke om det, men hva er vitsen? Ja, hva er vitsen, hva ønsker du å oppnå? Er du frisk, eller kan du bli bedre, hva kan du bidra med for at du skal bli bedre? Ta deg en time til du og skriv ned det som plager deg, vær konkret og oppriktig. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Det var ikke noe galt med reaksjonen hans, men jeg følte han ikke hadde mer hjelp å tilby. Jeg vet egentlig ikke hva hjelp jeg hadde forventet å få heller. Jeg fikk tilbudet om flere samtaler, men jeg så ingen vits i det når det ikke var noe å gjøre med det likevel. Sa han rett ut at det ikke er mere å gjøre med? Eller er det noe du antar/tror? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Sa han rett ut at det ikke er mere å gjøre med? Eller er det noe du antar/tror? Han sa det rett ut, men jeg måtte prøve å akseptere at det er slik jeg er. Det eneste var om det er medisiner som kan hjelpe på sårbarheten. Det var vel derfor jeg ble så frustrert. Jeg hadde bestemt meg for at dette skulle jeg jobbe med, men så skulle jeg akseptere det. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Kan han hjelpe deg med å akseptere, tror du? Og i så fall, var det da feil å gi ham skrivet? Gi ham - og deg selv - en sjanse til... Kanskje han kan hjelpe meg å akseptere det. Kanskje det kan hjelpe å bare snakke om det. Jeg vet ikke. Har begynt å vurdere om jeg skal bestille ny time. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 ''Føler nå at jeg har utlevert meg til ingen nytte'' Etter min oppfatning har du gjort det rette, og jeg vil rose deg for å ha vært både modig og tøff! Nytten vil avhenge av oppfølgingen av din ærlighet. Stopper eller avbryter du den mulige prosessen nå, har du nok rett i at det ikke var til nytte. Jeg vet ikke, men gjetter at psykologen ga deg et valg for å vite hvorvidt du er motivert for å ta tak i problemene dine eller ikke. Er du ikke interessert er det jo lite h*n kan gjøre. Om jeg var i dine sko ville jeg bestilt en snarlig ny time. Lykke til 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 ''Føler nå at jeg har utlevert meg til ingen nytte'' Etter min oppfatning har du gjort det rette, og jeg vil rose deg for å ha vært både modig og tøff! Nytten vil avhenge av oppfølgingen av din ærlighet. Stopper eller avbryter du den mulige prosessen nå, har du nok rett i at det ikke var til nytte. Jeg vet ikke, men gjetter at psykologen ga deg et valg for å vite hvorvidt du er motivert for å ta tak i problemene dine eller ikke. Er du ikke interessert er det jo lite h*n kan gjøre. Om jeg var i dine sko ville jeg bestilt en snarlig ny time. Lykke til Jeg vurderer å bestille ny time. Er redd jeg er på veg inn i en ny depresjon. Begynner å bli veldig ustabil igjen nå. Fikk iallefall oppleve et par måneder der jeg var forholdsvis stabil. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Jeg vurderer å bestille ny time. Er redd jeg er på veg inn i en ny depresjon. Begynner å bli veldig ustabil igjen nå. Fikk iallefall oppleve et par måneder der jeg var forholdsvis stabil. ''Jeg vurderer å bestille ny time. Er redd jeg er på veg inn i en ny depresjon. Begynner å bli veldig ustabil igjen nå'' Gjør deg selv så godt at du slutter og vurdere, men gjør. Dvs ring og bestill en time NÅ, og følg opp det ærlige sporet du har begynt å tråkke opp. Jeg syns det virker som du har god selvinnsikt nå, så innerst inne vet du at jeg har rett i det jeg skriver, ikke sant? ;-) 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 ''Jeg vurderer å bestille ny time. Er redd jeg er på veg inn i en ny depresjon. Begynner å bli veldig ustabil igjen nå'' Gjør deg selv så godt at du slutter og vurdere, men gjør. Dvs ring og bestill en time NÅ, og følg opp det ærlige sporet du har begynt å tråkke opp. Jeg syns det virker som du har god selvinnsikt nå, så innerst inne vet du at jeg har rett i det jeg skriver, ikke sant? ;-) Du har nok rett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.