Gjest Gutt1993-18 Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Hei, Jeg er en gutt på 18 år som har hatt problemer med kløe på penis i det siste. Er litt rød og tørr på penishode. Pluss at jeg er rød på forrhuden rett under penishode når jeg drar den helt ned. Er også litt rød rundt penishullet, men ikke mye. Forekommer også noen hvite prikker i blant. Når jeg har ståpenis, gjør det veldig vondt å dra forhuden tilbake.Gjør ikke noe vondt å tisse. Kan også legge til at jeg aldri har hatt sex, eller vært i nærheten av noe seksuell kontakt som oralsex og lignende. Så kan umulig være kjønnssykdom? Det eneste seksuelle jeg gjør er å onanere aleine. Har vært veldig dårlig til å vaske penis opp gjennom årene, noe som kan være årsaken? Nå vasker jeg penis hver dag i dusjen, pluss at jeg bruker asan. Merker at det blir bedre og bedre. Hva burde jeg gjøre, fortsette slik som jeg gjør nå? eller smøre på noe? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Kanskje du har en soppinfeksjon? Fortsett med asansåpe slik du gjør nå, men du kan også ta en tur på apoteket og spørre etter klotrimazol krem. Tror det kan hjelpe deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.