Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre med dårlig gjennomføringsevne?

Anbefalte innlegg

Gjest noldus2323
Skrevet

Hei

Jeg har innsett at jeg har elendig gjennomføringsevne med mindre jeg får umiddelbar belønning for det jeg gjør.

Jeg klarer å starte med ting som er ganske vanskelig, som å få meg en liten ekstrajobb etter 10 år med 10 innleggelser i året og ingen arbeidserfaring.

Jobben følger jeg opp ettersom jeg kun går ekstravakter nå og da.

Jeg kan begynne på et sunnere liv, men går lei etter en uke.

Jeg kan komme inn på studier, ganske vanskelige sådanne, og kjøpe bøker men holder bare på en liten stund.

Før var det helsa som gjorde at jeg avbrøt ting men etter at jeg begynte med 375 mg Seroquel hver kveld så er jeg mye bedre, men jeg klarer fortsatt ikke å "holde fast på ting".

Er det noe å gjøre med det eller bør jeg bare innrette livet mitt slik at jeg kan leve med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du utredet for ADHD? Mange med ADHD sliter med konsentrasjon og gjennomføring og har god nytte av sentralstimulerende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...