Gå til innhold

Ebixa

Gjest 1971 ADHD

Anbefalte innlegg

Gjest 1971 ADHD
Skrevet

Hei. I 2003 ble jeg behandlet for cereberal bens, meget omfattende behandling i kammer på Håkonsvern. Har blitt utredet og diagnostisert ADHD - videre kraftig dysleksi score 1 på skala 1-9, 9 best. Til daglig er jeg student på høyskole og har etterhvert innsett at mine kognitive evner er nedsatt, hukommelsen - arbeidsminnet er redusert og generelt går dette utover innlæringsevnen. Leser bla på pub med positive resultater i flere vitenskapelige forsøk med memantine/ebixa 20mg døgn, videre er det i flere forum USA, Tyskland, UK, Sverige og Norge hvor ADHD diagnostiserte voksne 25+ som hevder stor forbedring i kognitive evner og da særskilt på høyskole universitetsnivå. Har vert idialog med fastlege vedr Ebixa, fastlegen "rygget" og hevdet Alzheimer som eneste grunnlag for Ebixa. Nå viser det seg at flere fastleger i Norge defacto skriver ut Ebixa til voksne ADHD pasienter og seponerer metylfenidat/dekstroamfetaminer og ADHD diagnostiserte melder om forbedret funksjonsevne og indre ro, d'être immense gir seg positive utslag I studiesammenheng og ellers i hverdagen. Wellbutrin utskrives også til ADHD pasienter hvor kun ADHD er diagnostisert og som eneste behandling, flere brukere rapporterer om god effekt og økte sosiale kvaliteter og velfungerende hverdag. Tilbake til Ebixa, hva skal til for å få Ebixa i Norge, som nevnt er det flere ADHD pasienter som får Ebixa hos fastlege og etter sigende er det typisk yngre leger som er åpen for Ebixa eldre leger 40+ er mer restriktive, min fastlege er 60+. Selv i Sverige og Danmark er Ebixai stor grad foretrukket utskrevet som erstatning for metylfenidat/dekstroamfetaminer særskilt til 25+ og studerende på høyskole/universitets nivå. Mitt ønske er å prøve Ebixa for å se om det har positiv effekt, hvordan skal jeg gå frem, må jeg skifte fastlege?.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...