Gå til innhold

Kan ensomhet og isolasjon føre til sykdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å merke at jeg trives stadigvekk bedre alene med katta.Det har ikke enda blitt en plage å gå på Rimi 1-2 gr i uka,men jeg merker tendenser til at jeg blir mistenksom om folk kikker på meg i mer enn 5 sekunder.Hva vil de?

Menn klarer ikke helt å snakke om egne følelser.Jeg merker at jeg begynner å bli ganske hard,og ingenting på tv skremmer meg lenger.Døde mennesker og blod bare preller av på meg.

Bare døde katter reagerer jeg på.

Kan man lære seg å hate mennesker eller å bli psykopat,eller er det genetisk?

Merker at jeg misliker alle mennesker som ikke er kvinner under 45.Forstår at det er meg det er noe galt med.

Finnes det en diagnose hvor man isolerer seg så lenge at man blir umulig å leve sammen med eller at man mister alle sosiale ferdigheter?

Føler meg snart som en mannevond bjørn som er sulten og yr om våren.Min Vinter er 25 dager per mnd.Klarer meg med 5 dager til å handle mat,klær og låne bøker.Er det ikke unormalt å leve 300 dager i året mutters alene?

Hele mitt liv er på nett og forran tv.

Kanskje jeg har samme type "diagnose" nå som unge gutter som sover lite og lever 12-16 timer ved pcen?

Undres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bra å være alene hele tiden, en kan bli folkesky.

Skrevet

Det er ikke bra å være alene hele tiden, en kan bli folkesky.

Det stemmer,er nå folkesky,og tar aldri kontakt selv uten grund.

Skrevet

Det stemmer,er nå folkesky,og tar aldri kontakt selv uten grund.

Ja, der ser du...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...