Gå til innhold

frustrert

Gjest håpløst

Anbefalte innlegg

Gjest håpløst

jeg er kjempefrustrert. Etter 3 måneder med trening 3-4 dager i uka (aerobic, styrke) og sunn mat har jeg verken gått ned et gram eller blitt noe fastere i fisken.

Håpløst!

Er det sunt å gå på en fruktdiett i noen uker for å gå ned i vekt og bli tynnere, samt håpe på at jeg blir strammere og??

DA mener jeg å KUN spise frukt i noen uker.

Ser det som siste utvei.

Nå får jeg vel høre at jeg heller må spise sunt og ofte for å holde forbrenninga igang og at det ikke er noe galt med vekta mi (er 168 høy, veier 65 kilo).

Vekta er ikke viktig for meg , men vil bli tynnere og det GÅR bare ikke. Har altfor masse fett på kroppen og har prøvd absolutt ALT.

Hva skal jeg gjøre hvis ikke jeg bør ta en fruktdiett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Personlig vil jeg anbefale Grete Roede-kurs. Det som overrasket meg mest med dette kurset er hvor mye mat jeg faktisk skal ha. Jeg har vært plaget med noen kilo for mye veldig lenge, og etter jeg fikk min andre sønn har jeg ikke klart å gå ned noe. Fant tilbudet om Grete Roede kurs som jeg kunne få tatt via internett. Hver uke sender jeg ukesrapport om mat, trim, vekttap og centimetertap. På tre uker har jeg gått ned 3,5 kg, og det er jo sånn man skal gå ned. Ikke altfor mye på en gang, da legger man lett på seg igjen. Stort sett spiser jeg det jeg spiste før, men i riktige mengder og sammensetninger. Absolutt å anbefale! :-)

Med vennlig hilsen

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Når du trener 3-4 ganger i uken og spiser sunn mat, har du ikke for mye fett på kroppen. Du har den fettmengden som kroppen din trenger som i tillegg sikkert er ganske så sprek med tanke på all treningen du gjennomfører.

En fruktkur vil jeg ikke anbefale deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest håpløst

Hei

Personlig vil jeg anbefale Grete Roede-kurs. Det som overrasket meg mest med dette kurset er hvor mye mat jeg faktisk skal ha. Jeg har vært plaget med noen kilo for mye veldig lenge, og etter jeg fikk min andre sønn har jeg ikke klart å gå ned noe. Fant tilbudet om Grete Roede kurs som jeg kunne få tatt via internett. Hver uke sender jeg ukesrapport om mat, trim, vekttap og centimetertap. På tre uker har jeg gått ned 3,5 kg, og det er jo sånn man skal gå ned. Ikke altfor mye på en gang, da legger man lett på seg igjen. Stort sett spiser jeg det jeg spiste før, men i riktige mengder og sammensetninger. Absolutt å anbefale! :-)

Med vennlig hilsen

Heidi

har sett hva Grete-Roede kurs er, og det er nok ikke noe for meg. Dessuten er det jo for overvektige mennesker, jeg er jo normalvektig egentlig.

Orker ikke å veie maten, telle kalorier osv. Spiser aldeles sunt slik jeg gjør nå, så et Grete Roede kurs funker nok heller ikke.

Tror nok det bare er kroppen min som sier "stopp, du får ikke lov til å gå mer ned i vekt. Dette er idealvekta di". Eller noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...