Gjest håpløst Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 jeg er kjempefrustrert. Etter 3 måneder med trening 3-4 dager i uka (aerobic, styrke) og sunn mat har jeg verken gått ned et gram eller blitt noe fastere i fisken. Håpløst! Er det sunt å gå på en fruktdiett i noen uker for å gå ned i vekt og bli tynnere, samt håpe på at jeg blir strammere og?? DA mener jeg å KUN spise frukt i noen uker. Ser det som siste utvei. Nå får jeg vel høre at jeg heller må spise sunt og ofte for å holde forbrenninga igang og at det ikke er noe galt med vekta mi (er 168 høy, veier 65 kilo). Vekta er ikke viktig for meg , men vil bli tynnere og det GÅR bare ikke. Har altfor masse fett på kroppen og har prøvd absolutt ALT. Hva skal jeg gjøre hvis ikke jeg bør ta en fruktdiett?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidiw Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Hei Personlig vil jeg anbefale Grete Roede-kurs. Det som overrasket meg mest med dette kurset er hvor mye mat jeg faktisk skal ha. Jeg har vært plaget med noen kilo for mye veldig lenge, og etter jeg fikk min andre sønn har jeg ikke klart å gå ned noe. Fant tilbudet om Grete Roede kurs som jeg kunne få tatt via internett. Hver uke sender jeg ukesrapport om mat, trim, vekttap og centimetertap. På tre uker har jeg gått ned 3,5 kg, og det er jo sånn man skal gå ned. Ikke altfor mye på en gang, da legger man lett på seg igjen. Stort sett spiser jeg det jeg spiste før, men i riktige mengder og sammensetninger. Absolutt å anbefale! :-) Med vennlig hilsen Heidi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Når du trener 3-4 ganger i uken og spiser sunn mat, har du ikke for mye fett på kroppen. Du har den fettmengden som kroppen din trenger som i tillegg sikkert er ganske så sprek med tanke på all treningen du gjennomfører. En fruktkur vil jeg ikke anbefale deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest håpløst Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Hei Personlig vil jeg anbefale Grete Roede-kurs. Det som overrasket meg mest med dette kurset er hvor mye mat jeg faktisk skal ha. Jeg har vært plaget med noen kilo for mye veldig lenge, og etter jeg fikk min andre sønn har jeg ikke klart å gå ned noe. Fant tilbudet om Grete Roede kurs som jeg kunne få tatt via internett. Hver uke sender jeg ukesrapport om mat, trim, vekttap og centimetertap. På tre uker har jeg gått ned 3,5 kg, og det er jo sånn man skal gå ned. Ikke altfor mye på en gang, da legger man lett på seg igjen. Stort sett spiser jeg det jeg spiste før, men i riktige mengder og sammensetninger. Absolutt å anbefale! :-) Med vennlig hilsen Heidi har sett hva Grete-Roede kurs er, og det er nok ikke noe for meg. Dessuten er det jo for overvektige mennesker, jeg er jo normalvektig egentlig. Orker ikke å veie maten, telle kalorier osv. Spiser aldeles sunt slik jeg gjør nå, så et Grete Roede kurs funker nok heller ikke. Tror nok det bare er kroppen min som sier "stopp, du får ikke lov til å gå mer ned i vekt. Dette er idealvekta di". Eller noe sånt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.