BettyBlue Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Jeg ser at mange er piner seg selv med slankekurer. Fint ord? Slankekur? Jeg elsker mat, og har alltid vært ca 5 kilo for mye, altså aldri *helt* slank. I høst har jeg gått ned to-tre kilo. Uten å stresse. Jeg har ikke orket å bruke negativ energi på å tenke at jeg *slanker* meg, ikke telt kalorier, ikke sjekka fettprosent, ikke takket konsekvent nei til kaker og deilige desserter i selskaper/på jobb.... I så fall ville jeg mistrives! :-) Jeg har bare vært *mer bevisst* og tenkt *sunnere*. Fått en bedre livsstil. Vært mer obs på bedre sammensatt kost, spise sunnere & grønnere og følt meg så mye bedre når jeg spiser. Man er hva man spiser. Nyt sunn mat! I tillegg har jeg anskaffet meg følgende fornuftige bok - den anbefales til de som vil gå ned i vekt på en sunn og "trivelig" måte (hihi): "Naturlig slank" (Dr. Lindberg) Bokens filosofi er å unngå "raske karbohydrater" som hurtig dannes til fett, og gjør blodsukkeret ustabilt, altså unngå mat med høy Glykemisk Indeks (G.I.) Heller spise mer proteinrik mat. Sjekk hjemmesiden: http://www.vektibalanse.com Slutt å plag deg selv med den ene kjipe slankekuren etter den andre. Du blir bare ulykkelig, tykkere og desillusjonert. Lykke til!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrealis Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Normal og god mat, og litt fysisk fostring, er kluet. Gidder man ikke røre på rævva, så er det meningsløst med pulverkostene år ut og år inn... Svinger man litt på ræva innimellom, tre ganger i uka minst, så kan en faktisk utnytte den store glede og spise veeeldig god mat titt og ofte. Leve et liv uten god mat? Neitakk... "Tren deg i form, aldri slutt og spis"...:-)) mvh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Gratulerer med et vellykket kosthold ! Du har rett i at et sunt kosthold med lite fett og sukker er veien å gå hvis man vil ned i vekt. I tillegg er jevnlig mosjon viktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.