Gjest hvakalledette? Skrevet 29. november 2012 Skrevet 29. november 2012 Hei. Jeg har en spiseforstyrrelse, og den siste tiden har det vært endel oppkast involvert. Ikke overspising og spying, men gjerne som i dag; spiste ingenting hele dagen, lagde vafler til kvelds og kastet opp dette. (Bare for å gi en idé om omfanget.) Kaster opp så godt som hver dag, men sjelden mer enn én gang om dagen. De siste dagene har jeg kastet opp endel blod. Det første til at jeg avstod fra oppkast i går. De andre dagene har det vært lyst, ferskt blod som jeg har tenkt har vært fra spiserøret og helt ufarlig. Men i dag var det svart/mørkebrunt i tillegg til det lyserøde, og koagulert. Det var ikke mye, men nok til at det ikke er tvil om at det var blod. Til sammen et par spiseskjeer, tenker jeg. Er dette noe å umiddelbart bekymre seg for? Eller kan det vente til legetimen jeg har neste mandag? 0 Siter
Gjest toothferry Skrevet 29. november 2012 Skrevet 29. november 2012 Vet ikke, du bør gå til en lege, men du vet vel at magesyren ødelegger tennene? Vil du like å bli tannløs? 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 Jeg ville ringt legekontoret i dag og spurt om de tror det kan vente til mandag. Og jeg ville gjort alt for å ikke kaste opp mer frem til du har vært hos legen! Det kan være mindre farlig, men det kan også være meget farlig. Er det slik du vil dø, på kne over skåla mens blodåren sprekker? 0 Siter
rose23 Skrevet 30. november 2012 Skrevet 30. november 2012 En skal ikke kaste opp blod. Da hadde jeg ringt legevakta tvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.