Gå til innhold

Tenk etter, vær forsiktig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan være lett å gjette seg til hvem som opererer med flere nick ut fra bl.a skrivemåten, holdninger, selvinsikt etc, etc. Så det er ikke nødvendigvis safe å utlevere seg bare en bruker forskjellig nick. Jeg har også reagert på at mange bruker samme nick under flere ulike forum. Vil dere virkelig at andre skal vite alt dette om dere om noen finner ut hvem dere er?

Selv om jeg skulle skrive i kjent stil om svært private ting kan du ikke bevise at det er meg. Du kan mistenke så mye du vil, men du kan ikke kople det opp mot hovednicket, og du kan ikke vite det sikkert:)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

4

• hidi, the scorpion

4

• Bella Dotte

4

• Madelenemie

2

Skrevet

Det kan være lett å gjette seg til hvem som opererer med flere nick ut fra bl.a skrivemåten, holdninger, selvinsikt etc, etc. Så det er ikke nødvendigvis safe å utlevere seg bare en bruker forskjellig nick. Jeg har også reagert på at mange bruker samme nick under flere ulike forum. Vil dere virkelig at andre skal vite alt dette om dere om noen finner ut hvem dere er?

Selv om jeg skulle skrive i kjent stil om svært private ting kan du ikke bevise at det er meg. Du kan mistenke så mye du vil, men du kan ikke kople det opp mot hovednicket, og du kan ikke vite det sikkert:)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Det kan være lett å gjette seg til hvem som opererer med flere nick ut fra bl.a skrivemåten, holdninger, selvinsikt etc, etc. Så det er ikke nødvendigvis safe å utlevere seg bare en bruker forskjellig nick. Jeg har også reagert på at mange bruker samme nick under flere ulike forum. Vil dere virkelig at andre skal vite alt dette om dere om noen finner ut hvem dere er?''

Jeg er håpløs! Begynner med et annonymt nick, men ender alltid å oute meg selv;)

Ellers står jeg inne for det jeg har skrevet, og det tror jeg mange her inne også kan!

hidi, the scorpion
Skrevet

''Selv om jeg skulle skrive i kjent stil om svært private ting kan du ikke bevise at det er meg. Du kan mistenke så mye du vil, men du kan ikke kople det opp mot hovednicket, og du kan ikke vite det sikkert:)''

Godt sagt, tonie!

Kan ikke fatte å begripe at det er så "morsomt" å vite hvem som er bak hvilket nick.... Jeg outer meg bestandig, når jeg skriver med et annet nick, så det har jeg gitt opp;))

Jeg leser hva dere skriver, og har overhodet ikke kontroll om dere skriver under et annet nick. Det er ikke derfor jeg leser her!

Gjest Hulderen
Skrevet

Hadde et annet engangsnick da - husker ikke hva det var :-D

Ha ha ha, det passet jo bra i denne sammenhengen! :-)

Skrevet

Støttes.

Før i tiden prøvde jeg å advare, men har gitt opp dette prosjektet.

Jeg fikk tidvis småpanikk i begynnelsen da jeg skrev om min situasjon og fikk mange kritiske svar. Jeg valgte likevel å fortsette å bruke samme nick for å holde kontinuiteten oppe i "storyen"

Vil nok bytte hvis det blir en ny "føljetong."

Skrevet

Jeg fikk tidvis småpanikk i begynnelsen da jeg skrev om min situasjon og fikk mange kritiske svar. Jeg valgte likevel å fortsette å bruke samme nick for å holde kontinuiteten oppe i "storyen"

Vil nok bytte hvis det blir en ny "føljetong."

Du kunne likevel vært hvem som helst.Ikke noen spesielle kjennetegn på hvem som var din x eller han du er besatt av. Det er verre med de som outer barn og familie. Og man outer vel typisk ved å skrive hvor man bor, eller andre spesielle ting.

Skrevet

Du kunne likevel vært hvem som helst.Ikke noen spesielle kjennetegn på hvem som var din x eller han du er besatt av. Det er verre med de som outer barn og familie. Og man outer vel typisk ved å skrive hvor man bor, eller andre spesielle ting.

Ja, det er sant det. Jeg har vært veldig bevisst på formuleringsmåten. Uansett så i verste fall hadde folk visst hvor kaotisk jeg har det pga det som skjedde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...