florista Skrevet 1. desember 2012 Skrevet 1. desember 2012 Jeg har prøvd å lese litt om uspesifisert dissosiativ lidelse, en diagnose jeg har fått. Men jeg klarer ikke helt å få tak i det. Hva vil det egentlig si? At jeg ikke "passer inn" i de andre dissosiative lidelsene, at jeg bare har noen trekk av noen av de, eller hva? Når settes en uspesifisert dissosiativ lidelse? Mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. desember 2012 Skrevet 1. desember 2012 Uspesifisert settes når en enten ikke klarer å spesifisere lidelsen til en av de spesifikke som nevnes i diagnoselisten. 0 Siter
florista Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Skrevet 1. desember 2012 Uspesifisert settes når en enten ikke klarer å spesifisere lidelsen til en av de spesifikke som nevnes i diagnoselisten. Tusen takk for svar. Du skriver "enten" i svaret ditt. Er det andre grunner enn den du nevner? Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.