Gå til innhold

Sovner på dagtid

Anbefalte innlegg

Gjest 20 år jente
Skrevet

Jeg sliter med angst etter en oppvekst med mye mobbing og mye ansvar. Jeg har hele tiden presset meg til å være sosial, gå i butikken, ta buss og andre steder hvor angsten er sterk. Jeg studerer for å bli fotograf. Det er krevende å altid skulle være kreativ, prestere og ikke ha noe fasit. Jeg har flere ganger fått angsanfall på skolen. Hverdagen er krevende og det er alltid utfordringer. Den siste tiden har jeg sovnet ett par ganger på skolen og ofte så fort jeg kommer hjem fra skolen. Ikke sjangs til å holde øynene åpne. Er det pga jeg sliter meg ut ved å presse meg selv så hardt? Iom jeg sovner på dagtid ødelegger det når jeg legger meg om kvelden hvor jeg blir liggende lenge våken.

Skrevet

Tyder ialefall at du greier å slappe av i klasserommet om du sovner der.... Uansett - Vær stolt over hvor langt du har kommet til nå :-) Fotograf er et knallhardt yrke... Sørg for å skaffe "reserveløsninger"...

Gjest 20 år jente
Skrevet

Tyder ialefall at du greier å slappe av i klasserommet om du sovner der.... Uansett - Vær stolt over hvor langt du har kommet til nå :-) Fotograf er et knallhardt yrke... Sørg for å skaffe "reserveløsninger"...

Klarer ikke slappe av i klasserommet. Har veldig mye angst på skolen og spenner meg mye. Konstant på vakt fra jeg går hjemmefra om morgenen til jeg kommer hjem igjen på ettermidagen:-/ Så kommer ikke av at jeg føler meg trygg i klasserommet eller kan slappe av her

Skrevet

Klarer ikke slappe av i klasserommet. Har veldig mye angst på skolen og spenner meg mye. Konstant på vakt fra jeg går hjemmefra om morgenen til jeg kommer hjem igjen på ettermidagen:-/ Så kommer ikke av at jeg føler meg trygg i klasserommet eller kan slappe av her

Spør din fastlege eller helsesøster om resept på noe mot angsten.Trilafon funket for meg,men kanskje ikke for deg?

Synes du skal bare hvile i alle helger og ferier.Fortell familien at du er syk,og at det heter angst.