Gå til innhold

Reklamehelvette.


cathlin

Anbefalte innlegg

Ofte, i det siste, har det lagt seg en duste-julereklame over de øverste verktøylinjene her, som f.eks "trådliste", "svar til meg" og 100-nyeste, slik at det ikke er mulig å velge disse. Reklamevinduet dekker over og er ute av proposjoner.

Vet ikke om det bare er hos meg, dog, men det var ikke slik før, så det er kanskje en feil hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Hei,

Dette er en feil hos oss og rette vedkommende har fått beskjed om feilen. Det blir nok neppe rettet nå i helgen, men forhåpentligvis i begynnelsen av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hos oss andre også, utrolig irriterende.

Nå leser jeg at webmaster sier at dette er en feil. Jeg skjønner meg ikke på de som legger inn noe sånt ikke klarer å rette det med en gang. Tenk om f.eks en bilreparatør skulle ha gjort så mye feil med bilen din som programmerere gjør. Det firmaet hadde ikke overlevet lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Det er hos oss andre også, utrolig irriterende.

Nå leser jeg at webmaster sier at dette er en feil. Jeg skjønner meg ikke på de som legger inn noe sånt ikke klarer å rette det med en gang. Tenk om f.eks en bilreparatør skulle ha gjort så mye feil med bilen din som programmerere gjør. Det firmaet hadde ikke overlevet lenge.

Jeg er enig. Når man legger til noe nytt, så er det vanlig ellers i verden å teste det med en gang, og så rette det opp hvis det blir feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Når man legger til noe nytt, så er det vanlig ellers i verden å teste det med en gang, og så rette det opp hvis det blir feil.

Det jeg mener også, de må teste dette i testmiljø og ikke i produksjon. Hvis de tester i produksjon så må de kjører det i test en god stund og så rette opp feilene.

Her ser det ut til at de kjører det rett ut i test, logger av og lever i den villfarelsen at alt er ok. Det er ikke første gangen de roter det til her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest germimate

Kjempeirriterende.

I den grad jeg legger merke til hva det reklameres gir det ingen lyst til å kjøpe produktene. Tvert imot.

mvh

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hos oss andre også, utrolig irriterende.

Nå leser jeg at webmaster sier at dette er en feil. Jeg skjønner meg ikke på de som legger inn noe sånt ikke klarer å rette det med en gang. Tenk om f.eks en bilreparatør skulle ha gjort så mye feil med bilen din som programmerere gjør. Det firmaet hadde ikke overlevet lenge.

Mimrer tilbake til dataens barndom før begreper som brukergrensesnitt og brukervennlighet var oppfunnet.

Tok man på den tiden kontakt med den lokale dataguruen pga noe som ikke var som det skulle var første respons konsekvent; "Det skal virke."

Så vær det den langtekkelig prosedyren med å spille rollen som en som ikke forsto til den dataadelige kom til det punktet i forklaringen der h*n sjokkert oppdaget at det ikke virket...

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mimrer tilbake til dataens barndom før begreper som brukergrensesnitt og brukervennlighet var oppfunnet.

Tok man på den tiden kontakt med den lokale dataguruen pga noe som ikke var som det skulle var første respons konsekvent; "Det skal virke."

Så vær det den langtekkelig prosedyren med å spille rollen som en som ikke forsto til den dataadelige kom til det punktet i forklaringen der h*n sjokkert oppdaget at det ikke virket...

mvh

Hehe, godt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Hei,

Dette er en feil hos oss og rette vedkommende har fått beskjed om feilen. Det blir nok neppe rettet nå i helgen, men forhåpentligvis i begynnelsen av neste uke.

Vel, nå er det slutten av uken og reklamen er dert fortsatt, og like irriterende. Jeg syns den kommer bare hyppigere og hyppigere. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Vel, nå er det slutten av uken og reklamen er dert fortsatt, og like irriterende. Jeg syns den kommer bare hyppigere og hyppigere. :-(

Ja, den reklamen er noe skikkelig dritt. Plutselig så er den bare der, og da helt håpløst og manøvrere seg rundt på siden her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annlovinda

Hei,

Dette er en feil hos oss og rette vedkommende har fått beskjed om feilen. Det blir nok neppe rettet nå i helgen, men forhåpentligvis i begynnelsen av neste uke.

Og nå er det gått ennå lenger tid, og den jævla reklamen dukker opp støtt og stadig. Logger meg inn, og da ligger den der, får ikke byttet forum eller gått på 100 nyeste, må holde meg på forumet jeg er på, og det gidder jeg ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er det gått ennå lenger tid, og den jævla reklamen dukker opp støtt og stadig. Logger meg inn, og da ligger den der, får ikke byttet forum eller gått på 100 nyeste, må holde meg på forumet jeg er på, og det gidder jeg ikke :(

''får ikke byttet forum eller gått på 100 nyeste,'

Scroll ned på siden, nedenfor tråden, da finner du samme menyen som øverst på siden (det med 100 nyeste osv.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

''får ikke byttet forum eller gått på 100 nyeste,'

Scroll ned på siden, nedenfor tråden, da finner du samme menyen som øverst på siden (det med 100 nyeste osv.).

Takk - da lærte jeg noe nytt i dag også :)

Men nå er den heldigvis borte, helt plutselig. Måtte det vare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...