Gjest elinec Skrevet 6. desember 2012 Skrevet 6. desember 2012 Hei! Jeg har gått på p-piller en lag stund, men har sluttet på de nå. Før jeg begynte på p-pillene hadde jeg veldig uregelmessig menstruasjon men det stabiliserte seg da jeg begynte på pillene. Men nå når jeg har sluttet så lurer jeg på om den fortsetter å være stabil eller om det begynner å bli uregelmessig igjen, for menstruasjonen min er snart 2 uker forsen, og jeg har tatt graviditetstest og fått "ikkje gravid" på testen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2012 Skrevet 6. desember 2012 Har du hatt mensen etter at du sluttet på pillen eller venter du på første mens? Det er ikke uvanlig at det kan ta lang tid før mensen er i gjenge igjen etter pilleslutt. Noen går rett i normal syklus, hos andre kan det gå et halvt år før mensen kommer igjen, begge deler er like normalt. 0 Siter
Gjest elinec Skrevet 6. desember 2012 Skrevet 6. desember 2012 Har du hatt mensen etter at du sluttet på pillen eller venter du på første mens? Det er ikke uvanlig at det kan ta lang tid før mensen er i gjenge igjen etter pilleslutt. Noen går rett i normal syklus, hos andre kan det gå et halvt år før mensen kommer igjen, begge deler er like normalt. Ja, jeg har hatt mensen ett par ganger etter at jeg sluttet, og det kom på ca det tidspunktet det skulle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.