Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. Mandag for 2 uker siden var jeg på innebandy trening. kjentesut som et slag på høyre legg. fikk umiddelbart veldig vondt og kunne nesten ikke gå på det. Noe skjedde i leggen, kjentes ut som det røk noe. var på legevakta tirsdag,fikk beskjed om at det ikke var røket akilles, men kunne være en brist lenger opp i leggen.ja sa jeg. så fikk jeg beskjed om å ha på støtteband som jeg hadde,bruke krykker som jeg gjorde og ta det med ro noen dager.mandagen etter kom og fortsatt ikke bra. Ringer fastlegen og hun sjekker og finner ut at det antagelig er røket deler av en muskel. Begynte da å få blodutredelse nederst ved ankel. fikk sykemelding fra jobb en uke. Uka har nå gått og fortsatt ikke bra. smører på oridius 2 ganger daglig. Er det ikke en fordel med mr el noe?? Kan jeg begynne å jobbe som varefremmer selvom beinet ikke er bra.? det værker godt når jeg har belastet det et par timer. godt med blodutredelse i ankel. beinet iser veldig til tider, nederst på leggen og ankel. iskaldt rett og slett. hva kan det være tru?? Hva anbefalles å gjøre? Hilsen ei som begynner å bli utålmodig.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...