Gå til innhold

Noe jeg lurer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best av å drite seg ihjel av litium, eller dø av bipolar depresjon? Hva gjør man når man verken tåler lamictal, litium, seroquel, eller orfiril? Når bivirkningene gjør at man ikke har et bra liv mener jeg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I slike tilfeller sørger en for å bli henvist til en superspesialist.

Skrevet

I slike tilfeller sørger en for å bli henvist til en superspesialist.

Jeg sliter litt med dette, vet jeg kan bli det nå etter jul. Når jeg snakker med behandleren så forfiner jeg liksom hvordan jeg har det. I tillegg har jeg vanskeligheter med å forklare meg fordi jeg er så fjern. Jeg går rundt og later som at jeg er frisk, og ja, jeg er jo mye bedre, men jeg glipper noe voldsomt innimellom. Det er skremmende. Tror jeg må begynne og skrive igjen, jeg glemmer så fort for tiden og er veldig fjern.

Jeg skal begynne og bli mere ærlig, ikke minst ovenfor meg selv. Men slike superspesialister vokser ikke i trærne, det er jeg sikker på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...