Gjest slanker Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 jeg sliter med å gå ned i vekt. Trener masse og spiser sunt, men drikker nesten ingenting. Kan det være årsaken til at jeg verken blir tynnere eller går ned i vekt?? Drikker ca. 2 glass om dagen (vann, juice) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Jeg har ikke peiling på hvorfor du ikke går ned i vekt, kanskje maten er sunn men for mektig? Eller er treningen feil? Men alle bør drikke minst 2 liter vann pr. dag om de er på slankern eller ikke! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Kanksje. For det er en kjent sak at det virker slankende å drikke masse vann, både fordi det driver overflødig vann ut av kroppen og fordi det virker mettende. 2 glass for dagen er latterlig lite, hvis du fortsetter sånn kan du risikere at nyrene dine kollapser... Drikk minst 2, gjerne 3, liter for dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bn1981 Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Oi.. det var lite.. Jeg drakk mye vann når jeg slanket meg før.. og et stort glass før hvert måltid. Det virker mettene, og gjør at man ikke spiser for mye til måltidene.. Press nedpå selv om du ikke er tørst. Det renser kroppen for det meste... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.