Gå til innhold

Bytte fra fluoxetin til Venlafaxin pga vekta

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par år siden gikk jeg på 150 mg Venlafaxin. Den fungerte bra, og jeg gikk ikke opp i vekt som jeg har gjort med de andre antidepressivene. ( Jeg kuttet ut denne medisinen fordi jeg trodde jeg kunne klare meg uten...Jeg tok feil, og begynte med andre medisiner.)

Jeg er slank, men har begynt å gått opp i vekt, pga økt matlyst. Dette har jeg merket med de andre a.d jeg har brukt også. Nå går jeg på Prozac (fluoxetin), og jeg kjenner jeg begynner å få litt noia når jeg ikke klarer å kontrollere matinntaket lengre. Jeg har tidligere hatt spiseforstyrrelser, men har vært frisk lenge. Men nå kjenner jeg på frykt og det som er. Jeg vil ikke legge på meg mer! Jeg liker ikke, for å si det mildt, det som skjer nå. a.d har jeg behov for, men kan jeg bytte tilbake til Venlafaxinen igjen uten problemer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...