Gå til innhold

Hvordan sover man om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på sånn i en uke nå, får ikke sove. Er ikke trett heller, bare anspent og på vakt. Er det noen medisiner som kan hjelpe i slike situasjoner? Det er vel kanskje ptsd-symptomer som plager meg.

Skrevet

Uff, stakkars deg. Du burde hatt en snill psykolog eller psykiater eller noe å snakke med på jevnlig basis. Håper du snart finner roen!

Skrevet

seroquel.

Den tåler jeg dessverre ikke. Jeg var så syk som jeg aldri før har vært i mitt syndige liv. Lurer på om jeg må spørre om sovemedisin i noen netter om dette ikke blir bedre.

Skrevet

Uff, stakkars deg. Du burde hatt en snill psykolog eller psykiater eller noe å snakke med på jevnlig basis. Håper du snart finner roen!

Jeg har god hjelp som jeg kan ringe ved behov. Må vel vurdere og gjøre det om dette ikke blir bedre. Er litt smått sliten.

Skrevet

Jeg har god hjelp som jeg kan ringe ved behov. Må vel vurdere og gjøre det om dette ikke blir bedre. Er litt smått sliten.

Ha lav terskel for å be om hjelp. Du trenger ikke slite mer enn du behøver når det faktisk finnes hjelp.

Skrevet

Ha lav terskel for å be om hjelp. Du trenger ikke slite mer enn du behøver når det faktisk finnes hjelp.

Du har vel rett i det. Skal se om jeg kvinner meg opp i morgen og tar en telefon :-)

Skrevet

Den tåler jeg dessverre ikke. Jeg var så syk som jeg aldri før har vært i mitt syndige liv. Lurer på om jeg må spørre om sovemedisin i noen netter om dette ikke blir bedre.

Det får du gjøre, søvn er viktig :)

Skrevet

Det får du gjøre, søvn er viktig :)

Ja, synes jeg merker det :-)

Skrevet

Ja, synes jeg merker det :-)

Har du prøvd phenergan og vallergan?

Husker det hjalp meg en gang i tia.

Skrevet

Har du prøvd phenergan og vallergan?

Husker det hjalp meg en gang i tia.

Ja, jeg har forsøkt, men jeg lå våken halve natta da også, og hadde en skrekkelig "hangover". Det som hjelper meg er innsovningstabletter, tror jeg. Ihvertfall har det hjulpet tidligere.

Skrevet

Ja, jeg har forsøkt, men jeg lå våken halve natta da også, og hadde en skrekkelig "hangover". Det som hjelper meg er innsovningstabletter, tror jeg. Ihvertfall har det hjulpet tidligere.

Ja, er ikke akkurat noen bra medisin. Håper du får imovane da :)

Skrevet

Ja, er ikke akkurat noen bra medisin. Håper du får imovane da :)

Ja, noen kvelder med imovane kan kanskje hjelpe meg på rette spor igjen. Har prøvd truxal, men denne blir jeg hyper av. Skjønner egentlig ikke det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...