Gjest spør på vegne av en venn Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Kontakter man barnevernet automatisk hvis mor eller far blir så syk at de må legges inn? Hva ved selvmordsforsøk hos den ene forelderen? Er det noe automatikk i dette? Er helsepersonell pliktige til å melde fra i slike tilfeller? Jeg spør på vegne av en venn... Hun har to ten-åringsbarn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 ''Kontakter man barnevernet automatisk hvis mor eller far blir så syk at de må legges inn?'' Nei. 0 Siter
Gjest Spør på vegne av en venn Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 ''Kontakter man barnevernet automatisk hvis mor eller far blir så syk at de må legges inn?'' Nei. Hvordan vet du det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Hvordan vet du det? Fordi jeg har vært innlagt selv uten at BV ble kontaktet. De hadde nok fått mange hendvendelser da i tilfelle, og tenk om de skulle bli kontaktet både ved fysisk og psykisk sykdom. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Tror ikke det nei. Jeg har selv vært innlagt mange ganger, men barnevernet har ikke blitt kontaktet. Har en stabil mann som fungerer godt som far da, så sikkert derfor. 0 Siter
Gjest Spør på vegne av en venn Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Tror ikke det nei. Jeg har selv vært innlagt mange ganger, men barnevernet har ikke blitt kontaktet. Har en stabil mann som fungerer godt som far da, så sikkert derfor. Du er heldig som har en velfungerende mann. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Du er heldig som har en velfungerende mann. Ja, uten han vet jeg ikke hva jeg hadde gjort :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.