Gjest HHP58 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg er veldig glad i både kaffe,cola og klementiner,men oppdaget noe emrkelig en dag i forbindelse med at jeg har vært syk en uke med feber. En dag jeg var sulten rundt lunsjtider lagde jeg meg 3 brødskiver,men fikk i meg bare 1 og 2 dl h-melk..Jeg ble mett med en gang.Det kan virke som om overskudd av syre i magen kan kjennes ut som sult.Man har ikke vondt bare mye ubeheg. Jeg dikker nok alt for mye cola og det går gjerne 1,5 liter per dag.3 krus kaffe og i juletider klementiner.Dette ble alt for mye for min mage i går og det gav seg med 2 store glass h-melk. Skal nå i julestria trappe ned på cola til hverdags og bare drikke det i selve jula og nyttårshelgen.Det blir ille nok med kaffe,melk og vann.Jeg har jo 4 kg klementiner jeg må få i meg før de begynner å råtne. Har du vondt i magen,så gå ikke til Per i hagen,men drikk mye melk først og gjerne vann også.Går det over,så trenger du ikke å bry hverken Per eller legen din. Drikker du mye svart kaffe,kan også det være sterk kost om du har en følsom mage. God Jul! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386744-sur-mage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.