Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i både kaffe,cola og klementiner,men oppdaget noe emrkelig en dag i forbindelse med at jeg har vært syk en uke med feber.

En dag jeg var sulten rundt lunsjtider lagde jeg meg 3 brødskiver,men fikk i meg bare 1 og 2 dl h-melk..Jeg ble mett med en gang.Det kan virke som om overskudd av syre i magen kan kjennes ut som sult.Man har ikke vondt bare mye ubeheg.

Jeg dikker nok alt for mye cola og det går gjerne 1,5 liter per dag.3 krus kaffe og i juletider klementiner.Dette ble alt for mye for min mage i går og det gav seg med 2 store glass h-melk.

Skal nå i julestria trappe ned på cola til hverdags og bare drikke det i selve jula og nyttårshelgen.Det blir ille nok med kaffe,melk og vann.Jeg har jo 4 kg klementiner jeg må få i meg før de begynner å råtne.

Har du vondt i magen,så gå ikke til Per i hagen,men drikk mye melk først og gjerne vann også.Går det over,så trenger du ikke å bry hverken Per eller legen din.

Drikker du mye svart kaffe,kan også det være sterk kost om du har en følsom mage.

God Jul!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386744-sur-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...