Gå til innhold

Lammelse på høyre delen av fjeset

Anbefalte innlegg

Gjest Maybelle
Skrevet

Hei Jeg er ei jente på 19 I 2009 ble jeg lammet på høyre siden av fjeset mitt. Først merket jeg at det skjedde noen ting med tunga mi, jeg kunne ikke føle på tunga. Noen dager etter, kunne ikke høyre-øye blunke, også hele halve siden av fjeset mitt ble lam. Jeg gikk til fastlegen min og snakket om det, hun ga meg noen medisiner, fikk ikke noe spesielt behandling. Etter noen måneder ble det bedre og bedre. Jeg kunne blunke og føle skinnet mitt. Alt blir som normalt igjen, nesten. Det har gått tre år nå, men når jeg smiler, merker jeg at venstre og høyre siden er ikke like. Når jeg ser på bildet mitt, ser jeg at høyre øyet er litt mindre enn det andre. Høyre skinnen min er litt større enn andre siden merker jeg også. Jeg føler at det er noen ting som strammer litt fortsatt på fjeset på høyre siden. Før alt dette skjedde, var jeg på en camp der jeg sov på gulvet med noen laken og frøs i 2-3 netter. Når det er regnvær eller når det er kaldt, får jeg også strekk i låra, det gjør vondt å gå, det har skjedd siden jeg var rundt 14. Når jeg sitter i klassen, der det er litt kald, blir jeg kald i venstre siden av låra og det er irriterende. Jeg tar på skjerfet mitt rundt den, så ble det bedre. Jeg tåler ikke kulde sannsynligvis, og er kjempe redd for at jeg blir lam halve siden av kroppen min. Når det gjelder ansiktet mitt, hva kan jeg gjøre for at alt skal bli som før igjen? Er det noe jeg kan gjøre? Og jeg har hørt at jeg kan bli lam igjen når jeg blir eldre, hva burde jeg gjøre for å unngå dette? Tusen takk om du kan gi meg noen råd. Ha en fin dag. Maybelle

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...