Gå til innhold

Svimmelhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 13 år som veier 39 kg. Ofte når jeg reiser meg opp fra en stol eller noe annet så blir jeg svimmel og ser bare tåkette, det varer bare i noen sekunder.

Skrevet

Lav blodprosent? Vanlig for jenter på din alder, spesielt de som har fått mensen. Ta en tur innom helsesøster eller fastlegen og få sjekket om du bør begynne med jerntilskudd.

Med mindre du er veldig høy for alderen så er vel vekta di rimelig normal? Jeg har ei datter på 12 år og hun veier 36-37 kg tror jeg, er ca. 148 cm hun da.

Skrevet

And the question is? Ja, du er for tynn. Hvorfor?

Hva er poenget med å si slikt til en trettenåring? Du vet ikke hvor høy hun er?

Min ene datter blir tretten etter jul... Hun er svært tynn, og greier heller ikke å legge på seg foreløpig. En slik kommentar du kom med nå ville såret henne.. Jeg var selv veldig tynn på samme alder og slet med komplekser pga dette. To år senere fikk jeg den vekta jeg har idag, og den er helt normal for meg :)

Jeg slet med svimmelhet både da jeg var på det tynneste og da jeg ble 15 kg tyngre.... det gikk over med alderen.

Skrevet

Hva er poenget med å si slikt til en trettenåring? Du vet ikke hvor høy hun er?

Min ene datter blir tretten etter jul... Hun er svært tynn, og greier heller ikke å legge på seg foreløpig. En slik kommentar du kom med nå ville såret henne.. Jeg var selv veldig tynn på samme alder og slet med komplekser pga dette. To år senere fikk jeg den vekta jeg har idag, og den er helt normal for meg :)

Jeg slet med svimmelhet både da jeg var på det tynneste og da jeg ble 15 kg tyngre.... det gikk over med alderen.

Vel talt, støttes 100%

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

And the question is? Ja, du er for tynn. Hvorfor?

Så utrolig unødvendig å svare, hvem som helst forsåvidt, men spesielt en 13 år gammel jente på denne måten! Skjerp deg!

Skrevet

Hei. Dette er ikke så uvanlig på din alder. Kjenner flere som har hatt det sånn. Blodprosenten din kan du sikkert likevel få sjekket hos en lege. Lavt blodtrykk kan også gi slike symptomer, det er som oftest ikke noe farlig.

Skrevet

Så utrolig unødvendig å svare, hvem som helst forsåvidt, men spesielt en 13 år gammel jente på denne måten! Skjerp deg!

Ja, det har du helt rett i! Fy meg :-( og unnskyld til vips :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...