Gå til innhold

Magesmerter

Gjest Jente25medmages

Anbefalte innlegg

Gjest Jente25medmages
Skrevet

Jeg har hatt kraftige magesmerter i 14 dager. Det er litt vanskelig å si akkurat hvor de kommer fra, det gjør vondt uansett hvor jeg presser på mageomerådet.Men når smerte krampene kommer er det fra venstre side ved sin av navelen.Den er smerter som kramper, knivstikk og ømhet. Jeg sliter fælt med kvalme og blir så kvalm at jeg tilslutt kaster opp. Jeg har gått ned over 5 kg på 14 dager. Formen er ikke bra men ingen feber. Har aldri feber. Avføringen er vekslende fra svart til brun til gul. Men ingen diare, bare klinete. Har vært hos legen men de finner ikke noe på blodprøvene og urinprøven. Han har henvist meg videre til spesialist. Er en helt vanlig jente i god form og normalvekt(nå snart på undervekt på grunn av magesmerter). Lever et vanlig og sunt liv. Har du noe ide om hva dette kan være? Takk for svar.

Skrevet

Hva med å ta en tur til legen?

Du må lese innlegget bedre før du svarer.

''Har vært hos legen men de finner ikke noe på blodprøvene og urinprøven. Han har henvist meg videre til spesialist. ''

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...