Tonette Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Heisan! I går da jeg var på svangerskapskontroll (uke32) fikk jeg vite at jeg har høyt blodtrykk og eggehvite i urinen. Jeg har fått beskjed om å ta det med ro, og så komme tilbake om ei uke. Er det noe jeg kan gjøre med kostholdet? Noe jeg bør spise, eller bør unngå? Mamma sa at når hun hadde eggehvite i urinen fikk hun forbud mot å spise salt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 http://www.mozon.no/Publish/iDocument.asp?UID=1158 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tvillingjentemammaen Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Jeg hadde samme symtomer som deg da jeg var gravid med tvillingene mine, og det viste seg at jeg hadde preeklampsi (svangerskapsforgiftning). Jeg fikk saltfattig kost på sykehuset, for saltet binder vann til kroppen, og dette er jo også en bi-virkning av preeklampsi. Det aller viktigste er ellers å ta det HELT med ro- slik kan du unngå at blodtrykket øker ytterligere. Lykke til Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.