Gå til innhold

Holde hodet over vannet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på høyskole, raskt tempo på høyskolen.

Føler at det begynner å glippe under meg, holde følge og holde motivasjonen oppe. Uten å føle at man er en totalt fiasko og ikke duger til noe. Faglige prestasjoner som ikke når helt opp og man vil så gjerne.

Hvordan være vennlig med seg selv? Sliter ekstremt med å senke lista ettersom jeg har så høye krav til meg selv. Prioritere det faglige.

Ettersom jeg har slitt med depresjoner osv. Så er jeg redd at jeg havner nedi det hølet igjen. Og det vil jeg ikke!

Skrevet

Fullstendig malapropos: jeg har alltid lest nicket ditt som ethod eforan (engelsk uttale) . Noe helt magisk. Men nå skjønner jeg for første gang hva som egentlig står. :-)

Skrevet

Fullstendig malapropos: jeg har alltid lest nicket ditt som ethod eforan (engelsk uttale) . Noe helt magisk. Men nå skjønner jeg for første gang hva som egentlig står. :-)

magisk? Jøss :-D

Skrevet

Målet bør vel være å stå???

Det er forsåvidt sant det altså!

Ikke lett når man vet at man kunne gjort det bedre :)

Skal ta det til meg, legge lista lavt og heller bli positivt overrasket!

Skrevet

Et hode foran- fin bok :)

Skrevet

magisk? Jøss :-D

Bare prøv og uttale det så skjønner du hva jeg mener. Som ihuga Ringenes Herre fan havner du i kategorien alver.

Skrevet

Bare prøv og uttale det så skjønner du hva jeg mener. Som ihuga Ringenes Herre fan havner du i kategorien alver.

Det var ment til trådstarter Ethod Eforan.

Skrevet

Det var ment til trådstarter Ethod Eforan.

Les det på engelsk så skjønner du.

Skrevet

Haha, det er sant. Et vakkert alvisk navn :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...