ethodeforan Skrevet 19. desember 2012 Skrevet 19. desember 2012 Går på høyskole, raskt tempo på høyskolen. Føler at det begynner å glippe under meg, holde følge og holde motivasjonen oppe. Uten å føle at man er en totalt fiasko og ikke duger til noe. Faglige prestasjoner som ikke når helt opp og man vil så gjerne. Hvordan være vennlig med seg selv? Sliter ekstremt med å senke lista ettersom jeg har så høye krav til meg selv. Prioritere det faglige. Ettersom jeg har slitt med depresjoner osv. Så er jeg redd at jeg havner nedi det hølet igjen. Og det vil jeg ikke! 0 Siter
Gondor Skrevet 19. desember 2012 Skrevet 19. desember 2012 Fullstendig malapropos: jeg har alltid lest nicket ditt som ethod eforan (engelsk uttale) . Noe helt magisk. Men nå skjønner jeg for første gang hva som egentlig står. :-) 0 Siter
rose23 Skrevet 19. desember 2012 Skrevet 19. desember 2012 Fullstendig malapropos: jeg har alltid lest nicket ditt som ethod eforan (engelsk uttale) . Noe helt magisk. Men nå skjønner jeg for første gang hva som egentlig står. :-) magisk? Jøss :-D 0 Siter
ethodeforan Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Skrevet 19. desember 2012 Målet bør vel være å stå??? Det er forsåvidt sant det altså! Ikke lett når man vet at man kunne gjort det bedre Skal ta det til meg, legge lista lavt og heller bli positivt overrasket! 0 Siter
ethodeforan Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Skrevet 19. desember 2012 Fullstendig malapropos: jeg har alltid lest nicket ditt som ethod eforan (engelsk uttale) . Noe helt magisk. Men nå skjønner jeg for første gang hva som egentlig står. :-) Et hode foran- fin bok 0 Siter
Gondor Skrevet 19. desember 2012 Skrevet 19. desember 2012 magisk? Jøss :-D Bare prøv og uttale det så skjønner du hva jeg mener. Som ihuga Ringenes Herre fan havner du i kategorien alver. 0 Siter
Gondor Skrevet 19. desember 2012 Skrevet 19. desember 2012 Bare prøv og uttale det så skjønner du hva jeg mener. Som ihuga Ringenes Herre fan havner du i kategorien alver. Det var ment til trådstarter Ethod Eforan. 0 Siter
Gondor Skrevet 19. desember 2012 Skrevet 19. desember 2012 Det var ment til trådstarter Ethod Eforan. Les det på engelsk så skjønner du. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 19. desember 2012 Skrevet 19. desember 2012 Fullstendig malapropos: jeg har alltid lest nicket ditt som ethod eforan (engelsk uttale) . Noe helt magisk. Men nå skjønner jeg for første gang hva som egentlig står. :-) Haha, det er sant. Et vakkert alvisk navn :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.