stjernestøv Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Vival er vel muskelavslappende, vil det si at det hjelper på vonde muskler? 0 Siter
Gjest quack Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Jeg vil tro at det hjelper "der og da", men at du må gå for andre løsninger om du vil ha mer varig virkning. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Hei! Det er et B preparat, jeg fikk det for blodprøve, tok to og var ganske likegyldig :-) Og det når jeg egentlig er livredd, jeg tenkte ikke på det særlig da, med to vival. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Skrevet 21. desember 2012 Jeg vil tro at det hjelper "der og da", men at du må gå for andre løsninger om du vil ha mer varig virkning. Ok, skal det. Bare trenger litt "akutt" hjelp nå for smertene, og det er jo sikkert godt for stress og. Fikk "julegave" på apoteket i går, trodde ikke jeg fikk vivalene som jeg bestilte. Ble glad :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Skrevet 21. desember 2012 Hei! Det er et B preparat, jeg fikk det for blodprøve, tok to og var ganske likegyldig :-) Og det når jeg egentlig er livredd, jeg tenkte ikke på det særlig da, med to vival. Vet det, men det står jo at det er musklelavslappende. Jeg trenger virkelig å slappe av :-) Alt er i helspenn. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Vet det, men det står jo at det er musklelavslappende. Jeg trenger virkelig å slappe av :-) Alt er i helspenn. Hei! Hm det er nok vanskelig, håper du får bedre svar, at det fins en god medisin hvis det er det du trenger. Håper du føler deg bedre nå? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Skrevet 21. desember 2012 Hei! Hm det er nok vanskelig, håper du får bedre svar, at det fins en god medisin hvis det er det du trenger. Håper du føler deg bedre nå? Har mest vondt i ryggen, og det er vondt når jeg puster. Sikkert musklelknuter, kan jo ta smertestillende og :-) 0 Siter
Angustia Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Jeg er en lekperson så ta ta svaret med visse modifikasjoner :-) Tipper at Vival fungerer bra som førstehjelp, men neppe langsiktig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Skrevet 21. desember 2012 Jeg er en lekperson så ta ta svaret med visse modifikasjoner :-) Tipper at Vival fungerer bra som førstehjelp, men neppe langsiktig. Trenger litt førstehjelp nå i julen :-) 0 Siter
Angustia Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Trenger litt førstehjelp nå i julen :-) Nettopp! En riktig god jul ønskes deg og dine, med eller uten Vival, hehe :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Skrevet 21. desember 2012 Nettopp! En riktig god jul ønskes deg og dine, med eller uten Vival, hehe :-) Tusen takk :-) Riktig god jul til deg og dine og 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Ok, skal det. Bare trenger litt "akutt" hjelp nå for smertene, og det er jo sikkert godt for stress og. Fikk "julegave" på apoteket i går, trodde ikke jeg fikk vivalene som jeg bestilte. Ble glad :-) Du kan ikke bruke vival som rent smertestillende. Medisinen du skal bruke ved muskelsmerter er Ibux eller Voltarol som fås uten resept. Hvis magen din ikke tåler dette kan man bruke Vimovo, reseptbelagt, bruker selv denne fordi jeg har hatt magesår. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Skrevet 21. desember 2012 Du kan ikke bruke vival som rent smertestillende. Medisinen du skal bruke ved muskelsmerter er Ibux eller Voltarol som fås uten resept. Hvis magen din ikke tåler dette kan man bruke Vimovo, reseptbelagt, bruker selv denne fordi jeg har hatt magesår. Har ibux, paracet og voltaren og :-) Men prøver med vival først, da slapper jeg litt av og. Det er godt 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Har ibux, paracet og voltaren og :-) Men prøver med vival først, da slapper jeg litt av og. Det er godt Synes det er uheldig bruk av vival. Du burde "spare" vivalen til du virkelig trenger den. Du hadde fått slappet av ved bruk av Ibux/Volaren også. De hadde gjort smertene mindre. Men det føles selvsagt ikke like "godt" som Vival. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Skrevet 21. desember 2012 Synes det er uheldig bruk av vival. Du burde "spare" vivalen til du virkelig trenger den. Du hadde fått slappet av ved bruk av Ibux/Volaren også. De hadde gjort smertene mindre. Men det føles selvsagt ikke like "godt" som Vival. Det er litt godt å roe nervene og, men det er jo ikke noen krise her. Bare godt med litt deilig ro Unner meg selv det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.