Gå til innhold

vival

stjernestøv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vival er vel muskelavslappende, vil det si at det hjelper på vonde muskler?

Skrevet

Jeg vil tro at det hjelper "der og da", men at du må gå for andre løsninger om du vil ha mer varig virkning.

Skrevet

Hei!

Det er et B preparat, jeg fikk det for blodprøve, tok to og var ganske likegyldig :-) Og det når jeg egentlig er livredd, jeg tenkte ikke på det særlig da, med to vival.

Skrevet

Jeg vil tro at det hjelper "der og da", men at du må gå for andre løsninger om du vil ha mer varig virkning.

Ok, skal det. Bare trenger litt "akutt" hjelp nå for smertene, og det er jo sikkert godt for stress og. Fikk "julegave" på apoteket i går, trodde ikke jeg fikk vivalene som jeg bestilte. Ble glad :-)

Skrevet

Hei!

Det er et B preparat, jeg fikk det for blodprøve, tok to og var ganske likegyldig :-) Og det når jeg egentlig er livredd, jeg tenkte ikke på det særlig da, med to vival.

Vet det, men det står jo at det er musklelavslappende. Jeg trenger virkelig å slappe av :-) Alt er i helspenn.

Skrevet

Vet det, men det står jo at det er musklelavslappende. Jeg trenger virkelig å slappe av :-) Alt er i helspenn.

Hei!

Hm det er nok vanskelig, håper du får bedre svar, at det fins en god medisin hvis det er det du trenger.

Håper du føler deg bedre nå?

Skrevet

Hei!

Hm det er nok vanskelig, håper du får bedre svar, at det fins en god medisin hvis det er det du trenger.

Håper du føler deg bedre nå?

Har mest vondt i ryggen, og det er vondt når jeg puster. Sikkert musklelknuter, kan jo ta smertestillende og :-)

Skrevet

Jeg er en lekperson så ta ta svaret med visse modifikasjoner :-)

Tipper at Vival fungerer bra som førstehjelp, men neppe langsiktig.

Skrevet

Jeg er en lekperson så ta ta svaret med visse modifikasjoner :-)

Tipper at Vival fungerer bra som førstehjelp, men neppe langsiktig.

Trenger litt førstehjelp nå i julen :-)

Skrevet

Trenger litt førstehjelp nå i julen :-)

Nettopp! En riktig god jul ønskes deg og dine, med eller uten Vival, hehe :-)

Skrevet

Nettopp! En riktig god jul ønskes deg og dine, med eller uten Vival, hehe :-)

Tusen takk :-)

Riktig god jul til deg og dine og ;)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ok, skal det. Bare trenger litt "akutt" hjelp nå for smertene, og det er jo sikkert godt for stress og. Fikk "julegave" på apoteket i går, trodde ikke jeg fikk vivalene som jeg bestilte. Ble glad :-)

Du kan ikke bruke vival som rent smertestillende.

Medisinen du skal bruke ved muskelsmerter er Ibux eller Voltarol som fås uten resept.

Hvis magen din ikke tåler dette kan man bruke Vimovo, reseptbelagt, bruker selv denne fordi jeg har hatt magesår.

Skrevet

Du kan ikke bruke vival som rent smertestillende.

Medisinen du skal bruke ved muskelsmerter er Ibux eller Voltarol som fås uten resept.

Hvis magen din ikke tåler dette kan man bruke Vimovo, reseptbelagt, bruker selv denne fordi jeg har hatt magesår.

Har ibux, paracet og voltaren og :-) Men prøver med vival først, da slapper jeg litt av og. Det er godt :)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Har ibux, paracet og voltaren og :-) Men prøver med vival først, da slapper jeg litt av og. Det er godt :)

Synes det er uheldig bruk av vival. Du burde "spare" vivalen til du virkelig trenger den.

Du hadde fått slappet av ved bruk av Ibux/Volaren også. De hadde gjort smertene mindre. Men det føles selvsagt ikke like "godt" som Vival.

Skrevet

Synes det er uheldig bruk av vival. Du burde "spare" vivalen til du virkelig trenger den.

Du hadde fått slappet av ved bruk av Ibux/Volaren også. De hadde gjort smertene mindre. Men det føles selvsagt ikke like "godt" som Vival.

Det er litt godt å roe nervene og, men det er jo ikke noen krise her. Bare godt med litt deilig ro :)

Unner meg selv det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...