Gjest lykke_til_ Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Jula er dessverre vanskelig for mange :/ Jeg er enig med det bl.a Gondor skriver - kontakt noen! Vil dessuten råde deg til å finne aktiviteter du kan gjøre alene i jula, ingen skal være nødt til å leve et liksomliv i høytiden, det er fryktelig slitsomt! Selv har jeg planer om å gå veldig mye tur.... 0 Siter
Gjest Dgl Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 De tar deg ikke på alvor? Hva skulle de gjort for at du skulle følt deg tatt på alvor. Hvordan måler man egentlig fremgangen på dette feltet? Færre antall selvmord idag kontra for 20 år siden? 0 Siter
Douglas Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Hvordan måler man egentlig fremgangen på dette feltet? Færre antall selvmord idag kontra for 20 år siden? Sorry feil tråd. 0 Siter
marlenexxx27 Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Det er ganger eg har reist hjem etter samtaler, der jeg ikke føler at jeg er i stand til å ta vare på meg selv og at jeg ikke har kontroll. Da kunne det være greit om noen kunne ta ansvar å bestemme at du bør innlegges. Men samtidig ønsker jeg ikke innleggelse. Du er en voksen person uten psykose, demens eller hjernesvulst, så vidt jeg forstår. Da må du selv bestemme hvordan ting skal være, ingen andre kan bestemme for deg. Hvis den hjelpen du får ikke funker, bør du avslutte den. Folk som jobber i helsevesenet er bare mennesker, ikke Gud. Hva med å bli religiøs? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.