Gå til innhold

Julen er ikke perfekt...

Anbefalte innlegg

Gjest hjertets lyst
Skrevet

Julen er ikke perfekt for noen. Det trenger heller ikke være "perfekt". Lykken kommer ikke rekende på ei fjøl for hverken friske, syke eller psyke.. Dette hverken i hverdager eller fest..

Hva med å prøve å konsentrere seg om lykke i "det små"? Smaken av konfekt, gutten din som ble glad for lego brannbilen, julekulene på juletreet, et glass kaldt, julebrus, julekortet fra tante i Bodø..?

Skrevet

Personlig synes jeg Jule-munkholm skaper litt julestemning.

Har man enkle gleder så blir heller ikke forventningene så høye.

Gjest hjertets lyst
Skrevet

Personlig synes jeg Jule-munkholm skaper litt julestemning.

Har man enkle gleder så blir heller ikke forventningene så høye.

God jul til deg!

:-)

Skrevet

Du har helt rett. Sønnene mine og jeg skal vaske leiligheten i dag og that's it. Ellers har vi tent stearinlys og vi brenner røkelse. Koselig!

Ha en riktig god og fredelig jul!

Gjest hjertets lyst
Skrevet

Du har helt rett. Sønnene mine og jeg skal vaske leiligheten i dag og that's it. Ellers har vi tent stearinlys og vi brenner røkelse. Koselig!

Ha en riktig god og fredelig jul!

Kos deg! :-)

Riktig god jul til deg også!

Gjest hjertets lyst
Skrevet

Godt skrevet, god jul :-)

Takk!

God jul til deg stjernestøv! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...