Gjest hjertets lyst Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Julen er ikke perfekt for noen. Det trenger heller ikke være "perfekt". Lykken kommer ikke rekende på ei fjøl for hverken friske, syke eller psyke.. Dette hverken i hverdager eller fest.. Hva med å prøve å konsentrere seg om lykke i "det små"? Smaken av konfekt, gutten din som ble glad for lego brannbilen, julekulene på juletreet, et glass kaldt, julebrus, julekortet fra tante i Bodø..? 0 Siter
Stormwind Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Personlig synes jeg Jule-munkholm skaper litt julestemning. Har man enkle gleder så blir heller ikke forventningene så høye. 0 Siter
Gjest hjertets lyst Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Personlig synes jeg Jule-munkholm skaper litt julestemning. Har man enkle gleder så blir heller ikke forventningene så høye. God jul til deg! :-) 0 Siter
Stormwind Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 God jul til deg! :-) Takk ilige måte:-) 0 Siter
Gondor Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Du har helt rett. Sønnene mine og jeg skal vaske leiligheten i dag og that's it. Ellers har vi tent stearinlys og vi brenner røkelse. Koselig! Ha en riktig god og fredelig jul! 0 Siter
Gjest hjertets lyst Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Du har helt rett. Sønnene mine og jeg skal vaske leiligheten i dag og that's it. Ellers har vi tent stearinlys og vi brenner røkelse. Koselig! Ha en riktig god og fredelig jul! Kos deg! :-) Riktig god jul til deg også! 0 Siter
Gjest hjertets lyst Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Godt skrevet, god jul :-) Takk! God jul til deg stjernestøv! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.