Gå til innhold

God jul :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg ønsker alle brukere av Dr Online en god og fredelig julefeiring :-)

Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller for rusa, som slenger med leppa; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)

Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.

Snart er det nyttår :-)

Ha det fint :-)

Gjest germimate
Skrevet

Merey jul til deg og alle andre :)

Ps. nye råd i år :)

Skrevet

Takk :-)

God jul til deg og alle andre her inne :-)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Gode bøker bør leses''

Det blir en bok som heter "Hundreåringen" som jeg får i gave av sønnen og som flere kollegaer skryter sånn av. God jul :-)

Skrevet

Takk i like måte :-)

Det ser ut til at jeg klarer å lage til jul dette året også. Er helt i rute med middagen :-)

Skrevet

Takk i like måte :-)

Det ser ut til at jeg klarer å lage til jul dette året også. Er helt i rute med middagen :-)

Du er en skikkelig helt.

Skrevet

Hei!

God jul....

til julenisser og psykiatere og småtroll og alver og husnisser og vanligfolk. Rap, jeg er stappmett av alkohol og mat, men ikke av gaver nå fortsetter festen,...

Gjest Lizzenja
Skrevet

Takk det samme! :) Håper julen din er fin også! God Jul alle!

Skrevet

Hei!

God jul....

til julenisser og psykiatere og småtroll og alver og husnisser og vanligfolk. Rap, jeg er stappmett av alkohol og mat, men ikke av gaver nå fortsetter festen,...

Du er søt og morsom! :-)

Skrevet

Takk for gode råd med på veien inn i julefeiringen.

Jeg ønsker også deg og alle dolere en fredlig og harmonisk jul :o)

Skrevet

God jul til alle! Prøv å ikke gruble for mye. Stapp i dere god mat istedet, og vær hyggelige mot tante Olga og fetter Petter:)

Skrevet

Du er en skikkelig helt.

Takk for det. Men jeg vet ikke helt om jeg er det. Vi har hatt en veldig koselig kveld. Hadde alle barna hjemme og svigerforeldre til middag. Gruer meg når jeg skal lage til jul og ikke føler meg bra. Men det ser ut til å gå greit likevel, selv om jeg kan se litt svart på det på forhånd.

Ha en fortsatt fin julehelg :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.''

Det første er umulig, for jeg er snødd inne, muligens sønnen min skuffer en sti til meg i morgen;)

Ellers er alle ønsker oppfylt. Har Kindle og fikk gavekort til flere bøker! Elsker å lese;)

Regner med at du følger dine egne regler, tur ut, sammen med gode venner/familie og leser mange bøker;)

En riktig God Jul til deg og dine, NHD!

Skrevet

''Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.''

Det første er umulig, for jeg er snødd inne, muligens sønnen min skuffer en sti til meg i morgen;)

Ellers er alle ønsker oppfylt. Har Kindle og fikk gavekort til flere bøker! Elsker å lese;)

Regner med at du følger dine egne regler, tur ut, sammen med gode venner/familie og leser mange bøker;)

En riktig God Jul til deg og dine, NHD!

''Det første er umulig, for jeg er snødd inne, muligens sønnen min skuffer en sti til meg i morgen;)''

Uffda, glemte du å ønske deg spade i julegave? Håper du har mat, brød og ribbe. Da blir det jul alikevel :-)-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...