Gå til innhold

God jul :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

''Det første er umulig, for jeg er snødd inne, muligens sønnen min skuffer en sti til meg i morgen;)''

Uffda, glemte du å ønske deg spade i julegave? Håper du har mat, brød og ribbe. Da blir det jul alikevel :-)-

''Uffda, glemte du å ønske deg spade i julegave? Håper du har mat, brød og ribbe. Da blir det jul alikevel :-)-''

Neida, skuffen er innesnødd i garasjen;) Klarte å komme meg ut via hagen og ned til min nevø, kone, to barn, min sønn og nevø nr 2! Der var det ribbe med alt tilbehør, og jeg fikk se de skjønne små glede seg over julegavene, rene leketøybutikken...

Hjemveien tok jeg via en nabo, som er ca 150 meter fra mitt hus, så stablet jeg ben, armer og gavesekken over hagen igjen;)))

Håper du hadde en herlig jul, poncho! God jul til deg og dine;)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

''Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.''

Det første er umulig, for jeg er snødd inne, muligens sønnen min skuffer en sti til meg i morgen;)

Ellers er alle ønsker oppfylt. Har Kindle og fikk gavekort til flere bøker! Elsker å lese;)

Regner med at du følger dine egne regler, tur ut, sammen med gode venner/familie og leser mange bøker;)

En riktig God Jul til deg og dine, NHD!

Det skal vel mye til at de er så mye snø at en ikke kommer seg ut av huset :-)

Ja, jeg følger rådene selv. Om en halvtime drar jeg ut med stolsekk, termos, fruktnøtt, opptenningsved, fjellduken og fotoapparatet. Forhåpentligvis blir det noen fine fuglebilder. Kanskje også noen større dyr :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

God jul til deg også, og takk for all hjelp i året som har gått! Både til meg personlig, og generelt her på forumet. :)

Skrevet

Du er søt og morsom! :-)

Hei!

Takk :-)

Nå var jeg svært bevisst morsom i det jeg skrev "ny psykiatrisk diagnose". Meste av tiden er jeg ufrivillig morsom som du vet, men det hender jeg er på bølgelengde (hvilken bølge er ikke beskrevet enda :-)

Skrevet

Takk for råd og gode svar på mine innlegg.

mvh meg

-På Dol av og til
Skrevet

God jul, ja!!

2013 skal bli knallbra :)

Nemlig:-)

Skrevet

Jeg vil gjerne på tampen av året beklage om jeg har fornærmet noen her inne på DOL.Mange av dere vet min størrelse,hvor jeg bor sånn ca,og min renslighet ,mitt kjæledyr og alderen på mitt hus og antall biler.

Jeg tok "årets bad" og ble ganske sjokkert over fargen på vannet.Boblebad er kos.

Å få ut sine tanker og følelser er godt for den enkelte,men kan være plagsomt for andre.

I det nye året har jeg lyst til å ta skjeen i en annen hånd,og allerede i romjulen vil jeg begynne en større opprydding,kaste søppel,vaske opp o.s.v.Skal begynne på kjøkkenet.La meg få 3 mnd på meg til å ta hele huset,så kan jeg bruke våren på garasjen og sommeren på å selge eller skrote biler.

Mitt intellekt er alt for godt til at jeg kan fortsette å være "ett barn".Når folk med downs kan være skuespillere,lage musikk og opptre i "vil vill" og annet,bør en med over gjennomsnittet mellom øra kunne bli litt friskere,litt mer voksen,når man har andre og svakere å sammenligne seg med.

Jeg har faktisk tak over hode og en god seng.Jeg har en så god uføretrygd at jeg bør klare meg fint resten av livet,man må bare bestemme seg for å legge ting bak seg,og la de døde være 6 fot under,la dumme barn få tid til å bli voksne,og la psyke venner klare seg selv.

Med så pass mye ballast som jeg egentlig har selv,er jeg jo egentlig selvgående også uten Duracell batterier!

Når man ser ut som en blanding av Atle Antonsen og Fleksnes,bør man kanskje slutte å tro at man MÅ være alene?

Jeg mener det finnes sikkert en Hege Skøyen eller Britt Elisabeth Hågensli der ute også for meg?

God Jul og ett meget Godt Nytt år.

(Eller grått nytt hår)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...