Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sitronsommerfugl

Vil løpe maraton i år men er usikker på om jeg får trent nok. Løper en og en halv time i strekk nå uten problemer. Jeg trener fire ganger den uke jeg er uten barn. Problemet er den uka jeg har barn, da får jeg ikke alltid løpt, om jeg er heldig en gang. Skal forsøke å legge til rette så jeg får løpt en til to ganger den uka, men vil ikke velge bort tid med barn heller. Jeg trener i stedet styrke hjemme, et godt program som tar for seg musklene i ben armer og midje.

Planen er slik: uke1: to turer av en time, en intervalltrening og en langkjøring 1,5-2 timer. Uke2: en-to turer på en time, to harde styrketreninger av 45min

Målet er å gjennomføre uten skader. Hva tror dere, er det mulig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387103-l%C3%B8petrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...