sitronsommerfugl Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Vil løpe maraton i år men er usikker på om jeg får trent nok. Løper en og en halv time i strekk nå uten problemer. Jeg trener fire ganger den uke jeg er uten barn. Problemet er den uka jeg har barn, da får jeg ikke alltid løpt, om jeg er heldig en gang. Skal forsøke å legge til rette så jeg får løpt en til to ganger den uka, men vil ikke velge bort tid med barn heller. Jeg trener i stedet styrke hjemme, et godt program som tar for seg musklene i ben armer og midje. Planen er slik: uke1: to turer av en time, en intervalltrening og en langkjøring 1,5-2 timer. Uke2: en-to turer på en time, to harde styrketreninger av 45min Målet er å gjennomføre uten skader. Hva tror dere, er det mulig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387103-l%C3%B8petrening/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.