Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oen hadde sikkert en udiagnostisert hjertefeil.Bjørgen tør ikke trene eller gå løp da hun som 30 åring har fått hjerteflimmer.

Hva kommer det av at såpass mange idrettsfolk dør eller får dårlig helse/skader?

Er det antall idrettsfolk i verden? Overtrening?

På en fest på jobben ville en kar på ca 60 kg gjerne bryte håndbak med meg på 120 kg+.Jeg har aldri drevet noen slags form for idrett,og tankte at denne sportsgale mannen kunne få lov til å banke meg siden han var så opptatt av dette håndbak tullet.Jeg vant og overraskelsen var størst hos meg.Er dette årsaken til at det finnes vektklasser innen norn former for idrett? Bare Sumobryting ville ha passet for meg i dag.

Siden jeg ikke røker eller drikker,mener jeg at jeg tross mine 135 kg har en relaitivt brukbar helse.Selv med en BMI på 39,føler jeg at jeg har mindre problemer med kroppen,enn med hodet.Jeg er fremdeles over 50.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387124-toppidrett-farlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...