Gå til innhold

kommende og gående sår +

Anbefalte innlegg

Gjest bluecossi
Skrevet

hei hei. jeg sliter med sår arm, dvs mange små og store runde sår oppover armen da dette komm etter kontakt med hydraulikk olje. har prøvd mange typer salver men funker ikke.. noen ganger kann alle såra ha trukket seg nesten helt tilbake bare 2 eller 3 små prikker. menn kommer ganske fort igjenn og dekker store deler av under armen. som sakt noen ganger er det nesten ikke sår i det heletatt og noen ganger er underarmen grusom. dette har pågått siden august 2012. kann nevne at jeg og tenker og ha dårlig sirkulasjon da armer og ben sovner hele tiden av den minste ting, sitter jeg fremmlent i sofa sovner begge bena.

Skrevet

Har du vært hos legen med dette?! Hvis ikke må du jo gjøre det og få sjekket om det evt. er noe annet enn sår etter denne oljen og evt. få henvisning til hudlege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...