Gå til innhold

Er dette vanlig?

Gjest En skitten gris

Anbefalte innlegg

Gjest night bird
Skrevet

Kjenner til lignende tifeller fra da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen. Jeg mener det ikke er normalt og lukter av gammel gris.

Gjest En skitten gris
Skrevet

Kjenner til lignende tifeller fra da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen. Jeg mener det ikke er normalt og lukter av gammel gris.

Ja, det er nok ikke en skitten gris, men en gammel en...

Gjest night bird
Skrevet

Ja, det er nok ikke en skitten gris, men en gammel en...

Eller begge deler? :-)

Skrevet

Dette er ikke vanlig og det er i tillegg ulovlig. For 30-40 år siden var det imidlertid mye som var vanligere enn det er i dag, og grenseoverskridelser mellom voksne og barn som du beskriver er et godt eksempel på slike tilfeller. PS. Jeg håper du ikke lurer på om dette er vanlig og greit - sånn egentlig for det er det selvfølgelig ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...