Gå til innhold

tyggis....

myggine

Anbefalte innlegg

Hei...

I perioder er jeg veldig "hekta" på tyggegummi som bugg, hubbabubba,osv, altså tyggis med sukker... dette kommer særlig i anorektiske perioder. Flere som bruker det?!

Prøver å tenke at det ikke er snakk om mange kalorier, men likevel raser samvittigheta, samtidig som jeg bare MÅ ha tyggis.

Ellers tygger jeg mye extra og sånn uten sukker, men det hjelper ikke i disse periodene... er jeg veldig rar, eller??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du er ikke rar...eller kanskje i de "friske" personers øyne, men ikke i mine iallefalll, for jeg kjenner meg iallefall igjen!!

Jeg hadde anorexi før, og er nå nesten helt ute av det. Men fortsatt har jeg denne uvanen med å gomle tyggis og halspastiller hele dagen. Det går ca 5 esker pastiller og 5-6 pakker tyggis hver dag!!! I tillegg svelger jeg tyggisen, noe som absolutt ikke er bra....men det er bare sånn det er, for håpe det går over etter hvert...=)

Håper du kommer deg vekk fra SF-en du også!!

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...