myggine Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Hei... I perioder er jeg veldig "hekta" på tyggegummi som bugg, hubbabubba,osv, altså tyggis med sukker... dette kommer særlig i anorektiske perioder. Flere som bruker det?! Prøver å tenke at det ikke er snakk om mange kalorier, men likevel raser samvittigheta, samtidig som jeg bare MÅ ha tyggis. Ellers tygger jeg mye extra og sånn uten sukker, men det hjelper ikke i disse periodene... er jeg veldig rar, eller??! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnien Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Nei, du er ikke rar...eller kanskje i de "friske" personers øyne, men ikke i mine iallefalll, for jeg kjenner meg iallefall igjen!! Jeg hadde anorexi før, og er nå nesten helt ute av det. Men fortsatt har jeg denne uvanen med å gomle tyggis og halspastiller hele dagen. Det går ca 5 esker pastiller og 5-6 pakker tyggis hver dag!!! I tillegg svelger jeg tyggisen, noe som absolutt ikke er bra....men det er bare sånn det er, for håpe det går over etter hvert...=) Håper du kommer deg vekk fra SF-en du også!! klem, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.