Gå til innhold

NHD max døgndose og bilkjøring

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Tror jeg skal klare meg med 3,75 mg imovane. Hvor mye er da maxdosen jeg kan ta av sobril i døgnet og fremdeles kunne kjøre bil?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Sobril 15 mg døgndose.

Gjest bølger
Skrevet

Sobril 15 mg døgndose.

Ikke mer enn det. Da har jeg ikke noe annet valg enn å holde meg innenfor det. Takk for svar.

Gjest bølger
Skrevet

Sobril 15 mg døgndose.

Hvis jeg klarer å kutte helt ut imovanen, kan jeg da ta mer sobril?

Gjest saga blott
Skrevet

Hvis jeg klarer å kutte helt ut imovanen, kan jeg da ta mer sobril?

Det er ikke bra for deg å ta så mye sobril, finnes det ikke noe alternativ?

Gjest bølger
Skrevet

Det er ikke bra for deg å ta så mye sobril, finnes det ikke noe alternativ?

Jeg vet ikke om noe annet alternativ. Kan jo håpe på at økningen av wellbutrin snart vil hjelpe, men jeg har ikke store troen på det.

Gjest kan hende
Skrevet

Mennesker som ruser seg på piller og/eller alkohol og kjører bil er noen egoistiske svin..

Sier ikke at du ikke er innenfor grensa, men tenk etter!

Gjest bølger
Skrevet

Mennesker som ruser seg på piller og/eller alkohol og kjører bil er noen egoistiske svin..

Sier ikke at du ikke er innenfor grensa, men tenk etter!

Det er jo derfor jeg spør her hvor mye jeg kan ta. Har behov for å ta mer enn det NHD skriver, men på grunn av at jeg er avhengig av bil for å komme på jobb, så må jeg bare klare meg med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...