Gjest tacoelsker Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 jeg elsker taco og siden det er lørdag imorgen tenkte jeg å lage det. Men er det egentlig så usunt med taco? Vet at det er en del fett i kjøttdetig og sausen og rømmen + osten, men det er jo veldig masse grønnsaker også da. Skjellene vet jeg ikke noe om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Bruk karbonadedeig i stedet for kjøttdeig. Bruk lettrømme. Bruk mager ost og ikke ha på så veeeldig mye. Bruk hvetetortillas i stedet for maisskjell (det gjør det lettere å spise også). Der har du allerede knepet inn på en del kalorier - og så kan du fremdeles kooooose deg. Det ER jo helg!! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tacoelsker Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Bruk karbonadedeig i stedet for kjøttdeig. Bruk lettrømme. Bruk mager ost og ikke ha på så veeeldig mye. Bruk hvetetortillas i stedet for maisskjell (det gjør det lettere å spise også). Der har du allerede knepet inn på en del kalorier - og så kan du fremdeles kooooose deg. Det ER jo helg!! ;o) skulle så gjerne brukt karbonadedeig...det er t.o.m bedre, men spiser ikke oppdrettsdyr så jeg spiser elgkjøttdeig. Får håpe på at det ikke er like mye fett i det da. Og typen min nekter å kjøpe lettost hehe så det får bli med vanlig gulost idag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesi Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 skulle så gjerne brukt karbonadedeig...det er t.o.m bedre, men spiser ikke oppdrettsdyr så jeg spiser elgkjøttdeig. Får håpe på at det ikke er like mye fett i det da. Og typen min nekter å kjøpe lettost hehe så det får bli med vanlig gulost idag Jeg slår samtidig et slag for Rømmekolle ! Det gir deg halvparten av fettinnholdet i forhold til Lett rømme, og det er minst like godt. Test ut Synnøve Findens Lettgulost med kun 16% fett. Den er ikke slik som andre guloster, som nesten brekker i kantene av tørrhet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.